قزوین

انهدام باند ۱۱ نفرهٔ سارقان سیم برق با ۱۲۰ فقره سرقت در قزوین

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از قزوین، داود عبدالمالکی، جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: با توجه به وقوع چند فقره سرقت سیم برق در سطح شهرستان قزوین، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات میدانی به سرنخ‌هایی از دست داشتن ۲ سارق سابقه‌دار خودرو در این خصوص رسیدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین عنوان کرد: پس از شناسایی مخفی‌گاه سارقان، با هماهنگی قضائی دستگیر شده و در تحقیقات پلیس به ۱۲۰ فقره سرقت سیم برق با همکاری ۹ تن دیگر در شهرستان‌های قزوین  وآبیک اعتراف کردند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: سارقین با خودروهای ۲۰۶، پراید و پیکان‌وانت و با پلاک‌های مسروقه با استفاده از متهمان زن در پوشش خانواده در نیمه‌های شب اقدام به سرقت سیم برق هوایی می‌کردند.

وی خاطرنشان کرد: هر ۹ نفر هم‌دست متهمان در عملیات سریع و غافلگیرانهٔ پلیس در شهرستان‌های قزوین و آبیک دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند.

عبدالمالکی با بیان این‌که با تلاش صورت گرفته مالخر این اموال در یک گاراژ ضایعاتی در یکی ازخیابان شهر قزوین دستگیر شده است، بیان کرد: با اعتراف این مالخر به خرید ۱۲۰ فقره سیم مسروقه، همهٔ متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین در پایان با اشاره به این‌که در این پرونده مأموران موفق به کشف ۳ دستگاه خودروی سرقتی از متهمان شدند، اظهار کرد: مبارزه با سارقان و پیشگیری از وقوع سرقت مهم‌ترین وظیفه و اولویت کاری مجموعهٔ انتظامی است و از مردم درخواست می‌کنیم ضمن توجه به هشدارهای انتظامی، در صورت برخورد با موارد مشکوک، مراتب را از طریق سامانهٔ ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا