خراسان رضوی

معاون دادگستری خراسان رضوی: احکام باید قاطعانه اجرا شود

به گزارش برگزیده های ایران از بردسکن، حجت الاسلام محمود فروتنی معاون قضائی دادگستری خراسان رضوی در جلسه تکریم و معارفه رئیس دادگستری و دادستان شهرستان بردسکن که با حضور امام جمعه بردسکن، اعضای شورای تامین و دیگر مسؤلین شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: کارگزاران و مسئولین وظیفه دارند امورات مردم را به نحو احسن انجام دهند و در حضور مردم باید خاضع و خاشع باشیم.

وی افزود: دشمن در طول چهار دهه عمر انقلاب راه‌های متفاوتی را طی کرد تا مردم را از انقلاب ناامید کند و امروز به معیشت و زندگی مردم یورش برده و آنان را در تنگنا قرار داده‌اند زیرا می‌خواهند در جنگ اقتصادی مشکلاتی ایجاد کنند تا مردم ناامید شوند. دشمن همه راه ها و مسیرها را امتحان کرده و امروز تنها یک راه پیش رو گذاشته و آن جنگ اقتصادی و تنگناهای معیشتی است. با تلاش دولتمردان حتما از این گردنه جنگ اقتصادی و معیشتی هم عبور خواهیم کرد.

حجت الاسلام فروتنی در ادامه به نقش علما و کارگزاران نظام در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن اشاره کرد و گفت: علما و مدیران دستگاه‌های مختلف کشور وظیفه دارند مردم را امیدوار کنند، کارگزاران که بخشی از زندگی مردم به آنان بستگی دارد باید با تلاش، همراهی و همدلی مردم را امیدوار کنند.

وی افزود: دشمن از کنار هم بودن مردم متنفر است و تلاش می‌کند بین اعضای یک خانواده، مردم یک شهر یا پیروان مذاهب اسلامی اختلاف‌اندازی کند و می‌بینیم چقدر مسلمان در دنیا کشته می‌شوند، در ایران نیز به دنبال این است که مردم در رنج و عذاب باشند.

معاون قضائی دادگستری خراسان رضوی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: حقیقتا بردسکن یکی از شهرستانهای کم پرونده در حوزه جرائم و آسیب های اجتماعی است.

وی افزود: از آقایانی که منصب جدید را در بردسکن به عهده میگیرند میخواهم که با سارقین و توزیع کنندگان موادمخدر و کسانی که برهم زننده امنیت هستند قاطع برخورد کنند.

معاون قضائی دادگستری خراسان رضوی خطاب به قضات خاطرنشان کرد: با فتنه‌انگیزان، اختلاف‌اندازان و سارقان برخورد قاطع کنید، احکام باید قاطعانه اجرا شود تا مردم و زندگی آنان در امنیت کامل طی شود.

رئیس دادگستری ودادستان بردسکن معرفی شدند

در این مراسم، حجت الاسلام حسن پور اسدالله به عنوان رئیس دادگستری و عباس دررودی به عنوان دادستان بردسکن معرفی شدند و از خدمات مرتضی میرزایی رئیس سابق دادگستری و احمد فرزانه دادستان سابق این شهرستان تجلیل شد.

 

انتهای پیام/۷۰۰۵۰


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا