اصفهان

۴۴۱ بسته هروئین از شکم قاچاقچیان استخراج شد

۴۴۱ بسته هروئین از شکم قاچاقچیان استخراج شد

به گزارش برگزیده از اصفهان، سرهنگ احمد نیکبخت اظهار کرد: در راستای طرح مبارزه با قاچاق مواد مخدر و مقابله با سوداگران مرگ، با انجام کار دقیق پلیسی و با اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر مشخص شد تعدادی از قاچاقچیان مواد افیونی قصد دارند از طریق بلع محموله ای از مواد مخدر را حمل کنند.

وی در ادامه گفت: در این راستا مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر ضمن هماهنگی با مرجع قضائی پاتوق چهار قاچاقچی مواد مخدر را شناسایی و متهمان را به صورت نامحسوس تحت رصد و کنترل خود قرار دادند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در شهرستان اصفهان در نهایت در یک عملیات هماهنگ و ویژه پلیسی هر چهارمتهم را دستگیر و ۴۴۱ بسته مواد مخدر به میزان چهار کیلو و ۴۱۰ گرم هروئین را از معده قاچاقچیان که به روش بلعیدن در حال انتقال آن بودند، استخراج و کشف کردند.

سرهنگ نیکبخت در پایان با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند خاطر نشان کرد: پلیس شبانه روز در حال خدمت رسانی به شهروندان بوده و به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد عده ای قانون گریز به اهداف شوم خود برسند.

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا