اردبیل

اهمیت استقرار ادارات فرهنگی در شهرستان اصلاندوز

به گزارش خبرگزاری یولن از اردبیل، حجت‌الاسلام عظیم اسدزاده عصر امروز در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و بررسی پروژه‌های عمرانی شهرستان اصلاندوز که با حضور استاندار اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: در خصوص تقویت فرهنگ منطقه و رفع مشکلات و مسائل فرهنگی، باید ادارات فرهنگی به‌ویژه ادارات تبلیغات اسلامی، اوقاف و امور خیریه و فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان اصلاندوز مستقر شوند و همچنین باید به حوزه سلامت و بهداشت منطقه نیز توجه شود به طوری‌که هم‌اکنون احداث بیمارستان در اصلاندوز مغان ضرورت دارد.

وی افزود: اصلاندوز مغان با ظرفیت‌های فراوانی که در حوزه‌های مختلف به‌ویژه در عرصه کشاورزی، عشایری و فرهنگی دارد، باید مورد توجه ویژه واقع شود و مشکلات و مسائل این منطقه با اهتمام جدی حل شوند.

امام جمعه شهرستان اصلاندوز با قدردانی از سفر استاندار اردبیل به شهرستان اصلاندوز مغان، ادامه داد: در حال حاضر امکانات و تجهیزاتی که در حوزه‌های مختلف در سطح منطقه قرار دارند به هیچ عنوان برازنده مردمی که در خط مقدم اقتصاد مقاومتی و جهش تولید قرار دارند نیست که راه‌ها و محورهای مواصلاتی نمونه این مشکلات اساسی است و باید با توجه ویژه حل شود.

اسدزاده تصریح کرد: منطقه مغان به ویژه شهرستان مرزی اصلاندوز مغان ظرفیت‌های بسیاری در عرصه کشاورزی و عشایری دارد و نیاز کشور را در تولیدات کشاورزی و دامی تامین می‌کند لذا باید به رفع مشکلات و موانع این منطقه توجه جدی شود.

وی با اشاره به ایجاد منطقه آزاد تجاری در استان اردبیل، گفت: با توجه به مرزی بودن اصلاندوز و ظرفیت‌های بالایی که دارد، منطقه آزاد تجاری در شهرستان اصلاندوز نیز می‌تواند در توسعه این شهرستان موثر باشد و این یکی از مطالبات مردم است.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا