اخبار روز

انهدام باند قاچاق سلاح در کرمانشاه/ ۳۰ قبضه سلاح گرم کشف شد

انهدام باند قاچاق سلاح در کرمانشاه/ ۳۰ قبضه سلاح گرم کشف شد

– اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از کرمانشاه، حمیدرضا کریمی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: با اقدامات اطلاعاتی صورت گرفته، یک باند قاچاق سلاح در یکی از محلات شهر کرمانشاه شناسایی و تحت رصد قرار گرفت. 

وی افزود: در این راستا با صدور دستور قضایی و ورود نیروهای پلیس اعضای این باند که دو نفر بودند، دستگیر شدند. 

دادستان کرمانشاه عنوان کرد: در بازرسی‌های انجام شده از مخفیگاه این متهمان مقادیر قابل توجهی سلاح گرم شامل حدود ۳۰ قبضه سلاح کمری و کلاشینکف، ۲۰۰ عدد فشنگ و ۵۰ قبضه خشاب کشف و ضبط شد. 

وی با اشاره به تشکیل پرونده قضایی برای اعضای این باند گفت: دستگاه قضایی به تمام کسانی که با قاچاق سلاح گرم امنیت جامعه را خدشه‌دار می‌کنند، هشدار می‌دهیم که در هر نقطه و زمانی که باشد دستگیر شده و به اشد مجازات خواهند رسید. 

کریمی از دشمنان نظام و انقلاب به عنوان یکی از پشت پرده‌های قاچاق سلاح به کشورمان نام برد و افزود: دشمنان تلاش دارند تا با ورود حجم قابل توجهی سلاح به کشور امنیت مردم را به خطر بیاندازند. 

وی افزود: سربازان گمنام امام زمان(عج) و ضابطین دستگاه قضایی با چشمانی بیدار به دنبال خنثی کردن توطئه‌های دشمنان هستند و دستگاه قضایی هم با کسانی که در این مسیر قدم بردارند و سلاح گرم را به داخل کشور قاچاق کنند، بدون مماشات اشد مجازات اعمال خواهد شد.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا