سیاسی

چی شد که همه تون ضد شاهزاده شدید؟!

چی شد که همه تون ضد شاهزاده شدید؟!

این اقرار و اعتراف، به تازگی از سوی مجریان شبکه بهایی و سلطنت‌طلب منوتو عنوان شده است. یکی از مجریان این شبکه انگلیسی که اساساً باهدف پاک‌شویی رژیم سرنگون شده سلطنتی تأسیس شده است، مخالفان رضا پهلوی در اپوزیسیون را به باد ناسزا گرفت و گفت: «چقدر تباه و فنا هستند کسانی که مبارزه با جمهوری اسلامی را به مبارزه با شاهزاده تبدیل کردند.»

مجری دیگر پا را از این فراتر گذاشته و اعتراف عمیق‌تری را بیان کرد. وی گفت: «اصلاً ورق چرخیده، انگار به سال ۵۷ برگشتیم، یعنی تمام نیرویی که باید ضد جمهوری اسلامی متحد شود، همه بر ضد شاهزاده! متحد شدند. من فکر نمی‌کردم بعد از ۴۰ سال، سال ۵۷ را دوباره اینطوری لمس کنم!»

البته مجری‌های این شبکه، ناخواسته به این واقعیت هم اعتراف کرده‌اند که همه هزینه‌های صرف شده برای رضا پهلوی هم بی‌ثمر بوده است. اوج این حمایت‌ها از سوی رژیم صهیونیستی انجام شد که طی آن، پس از شکست اغتشاشات سال گذشته، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر این رژیم سعی کرد با دعوت از فرزند شاه مخلوع و گرفتن عکس یادگاری، به اصطلاح به این فرد وزن سیاسی بدهد. اما خب، رضا پهلوی نشان داد که حتی نمی‌تواند از این ثروت‌ها هم طرفی ببندد، زیرا به قول مسعود بهنود روزنامه نگار فراری، او حداکثر «یک گاو مهربان» است، نه بیشتر.

۲۳۳۰۲

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا