اردبیل

ایراد فنی غیرموجه در پل قدس اردبیل وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری یولن از اردبیل، سیدعبدالله طباطبایی بعدازظهر امروز در بازدید از پروژه پل قدس اردبیل اظهار کرد: طی مکاتباتی که با نهادهای فنی مرتبط با دستگاه قضایی در این مدت انجام داده‌ایم، خوشبختانه ایراد فنی غیرموجه در پروژه پل قدس اردبیل وجود ندارد.

وی افزود: انتظار و خواسته ما از پیمانکار پروژه این است که طبق تعهدات ما به مردم شریف اردبیل که از روی اعتماد به برنامه‌ریزی پیمانکار صورت گرفته است، عملیات اجرایی فاز لوپ E را تا ۳۰ آبان‌ماه و فاز لوپ D را هم تا ۲۰ آذرماه به اتمام برساند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل ادامه داد: رعایت مباحث فنی و استانداردهای طراحی و ساخت از سوی پیمانکار پروژه پل قدس اهمیت دارد.

شهرداری اردبیل ثابت کرد اگر بخواهند کار پیش می‌رود

طباطبایی با قدردانی از تلاش شبانه‌روزی شهردار اردبیل و پیمانکار پروژه پل قدس در پیشبرد اهداف تعیین شده برای این طرح، گفت: شهرداری و مجموعه مدیریت شهری اردبیل ثابت کردند اگر بخواهند کار کنند کار را انجام خواهند داد.

گفتنی است؛ در این بازدید میدانی، علاوه بر دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل، شهردار، جمعی از معاونین و مدیران مجموعه شهرداری اردبیل و پیمانکار پروژه پل قدس نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا