اخبار روز

رسانه عبری: ارتش اسرائیل به دنبال آماده سازی افکار عمومی برای جنگ با حزب الله است

رسانه عبری: ارتش اسرائیل به دنبال آماده سازی افکار عمومی برای جنگ با حزب الله است

– اخبار بین الملل –

به گزارش گروه عبری خبرگزاری برگزیده های ایران، روزنامه یدیعوت آحارانوت در گزارشی اعلام کرد فرماندهی جبهه داخلی در ارتش اسرائیل برنامه‌ای برای به راه انداختن موجی از آگاهی سازی در جامعه اسرائیل در رابطه با شکل جنگ احتمالی پا حزب الله در دست اجرا دارد.

به نوشته این رسانه عبری زبان، این گام عواقب بزرگی هم به همراه خواهد داشت، زیرا وحشت را در صفوف اسرائیلی‌ها تشدید و باعث یورش مردم به مغازه‌ها برای خرید و ذخیره سازی هرچه بیشتر مواد غذایی خواهد شد، در کنار آن نباید از کاهش اعتماد جامعه به فرماندهی ارتش در صورت عدم وقوع جنگ هم به آسانی گذشت.

در همین راستا یوآف گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی که امروز به شهرک صهیونیست نشین کریات آتا واقع در شمال فلسطین اشغالی رفته بود اعلام کرد، در صورت شدت گرفتن جنگ با حزب الله شهر حیفا در شرایط مناسبی قرار نخواهد گرفت.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی که در نشستی برای بررسی شرایط جبهه داخلی این منطقه حضور داشت گفت: احتمال حل و فصل و توافق سیاسی با لبنان در حال کمرنگ شدن است، این شرایط شاید ما را وادار به واکنش قوی کند که البته تبعات آن به حیفا خواهد رسید، باید این مسئله را هم مد نظر خود داشته باشیم اگر جنگ آغاز شود، حیفا شرایط خوبی نخواهد داشت.

او در عین حال تهدید کرد با این وجود شرایط بیروت بسیار بدتر و ویرانگرتر خواهد بود.

پایگاه هوایی «میرون» برای دومین بار هدف حملات موشکی حزب الله قرار گرفت

/

 
سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا