اخبار ورزشی

شهبازیان: جلالی می‌تواند عصای دست نکونام باشد/ تیم‌های شهرستانی قوی‌ شده‌اند

شهبازیان: جلالی می‌تواند عصای دست نکونام باشد/ تیم‌های شهرستانی قوی‌ شده‌اند

– اخبار ورزشی –

سبو شهبازیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برگزیده های ایران، درباره برتری ۳ بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل صنعت نفت آبادان در هفته اول لیگ برتر، اظهار داشت: برتری با ۳ گل در زمین صنعت نفت و با آن گرمای هوا نشان می‌دهد که روی این تیم کار شده بود. این پیروزی می‌تواند به روحیه بازیکنان برای ادامه کار کمک کند. خیلی مهم بود که اولین بازی با پیروزی همراه باشد. ابتدای فصل کاستی‌هایی وجود دارد که به مرور می‌توان برطرف کرد و آنها را پوشش داد. مهمترین مسئله در نخستین بازی شاگردان جواد نکونام، خوب بازی کردن‌شان بود. این تیم روان بازی می‌کرد.

وی در مورد انتقادها از عدم بازی ابوالفضل جلالی در فصل گذشته تصریح کرد: اگر بخواهیم در مورد گذشته حرف بزنیم، به جایی نمی‌رسیم. جلالی فوتبالیست بسیار خوبی است و حتی برای تیم ملی در جام جهانی قطر بازی کرد. او می‌تواند عصای دست نکونام باشد. نکونام در بازی با نفت، جعفر سلمانی را در دفاع چپ قرار دارد و در حال امتحان کردن نفراتش است تا به سیستم اصلی برسد. مطمئن هستم او می‌تواند با نفرات فعلی نتیجه بگیرد.

نوری: خیلی‌ها علاقه‌ای به پیروزی استقلال در آبادان نداشتند/ جلالی نشان داد فصل گذشته در حقش ظلم شد

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: امسال تیم‌های خوبی داریم و کار سخت‌ شده است. تیم‌هایی مثل سپاهان، تراکتور، پرسپولیس و گل‌گهر سیرجان قوی هستند و ذوب‌آهن نیز تیم خوبی دارد. چقدر خوب است که تیم‌های شهرستانی قوی‌تر شوند. هر چقدر تیم‌های شهرستانی قوی باشند، لیگ قوی‌تری داریم و تیم ملی قوی‌تری نیز خواهیم داشت.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا