البرز

ایستادگی در مقابل استکبار جهانی به برکت وجود سلیمانی‌ها

به گزارش برگزیده های ایران از کرج، حجت‌الاسلام والمسلمین علیمراد یوسفی، مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز، در اجتماع سلیمانی‌ها که در حسینیه عاشقان ثارالله کانون شهید سبحانی سپاه کرج برگزار شد، ضمن عرض تسلیت ایام، اظهار کرد: امروز به بهانه گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم به‌ویژه سیدالشهدای جبهه مقاومت گرد هم آمده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: به برکت وجود چنین شخصیت‌هایی امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی با اقتدار در مقابل استکبار جهانی و همه وابستگان آن ایستاده و با تکیه بر این عوامل، می‌فرماید که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و اگر غلطی از اسرائیل سر بزند تل‌آویو و حیفا را با خاک یکسان می‌کنیم. اگر امامان معصوم نیز نیروهایی همانند حاج قاسم سلیمانی داشتند، بی‌شک حکومت‌های مقتدرتری تشکیل می‌شد.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با بیان اینکه انقلاب اسلامی با وجود چنین نیروهای غیور و دلیری همه مرزهای دنیا را درنوردیده است زیرا همواره به دست افراد اهل و محرم افتاد، اذعان داشت: کسی جز امامین انقلاب و زهد پیشه کرده‌هایی مانند حاج قاسم راهی برای ورود به این انقلاب ندارند. به برکت وجود اخلاص رزمندگان، انقلاب اسلامی در سراسر عالم شناخته شده است.

حجت‌الاسلام یوسفی بیان کرد: این روزها هشتک‌های دفاع از انقلابیون و شهدا در فضای مجازی حتی در سایر کشورها نیز به بحث اول تبدیل شده است. انقلاب اسلامی با این اقتدار و ویژگی‌ها رو به جلو حرکت کرد اما جمهوری اسلامی پا به پای انقلاب پیش نرفت زیرا در مقاطعی مناصبی دست نااهل و نامحرم افتاد و موجب ایجاد فاصله بین انقلاب و جمهوری اسلامی شد.

وی اظهار کرد: در حال حاضر به برکت فعالیت دولت و مجلس انقلابی و بصیرت ملت ایران، در حال طی کردن مرحله سوم مراحل پنج‌گانه تمدن سازی و تشکیل تمدن اسلامی که توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی طراحی شده است، هستیم و با این انسجام و آگاهی و بصیرت از این مرحله عبور خواهیم کرد. زیرساخت‌های مراحل بعدی نیز توسط انقلابیون فراهم شده که امیدواریم با عبور از آن‌ها، شاهد تشکیل حکومت جهانی و بی‌نظیر امام عصر (عج) باشیم.

انتهای پیام/ج/م


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا