اخبار ورزشی

هفته سیزدهم لیگ یک|حمله مس و استقلال به جایگاه ملوان

به گزارش خبرنگار ورزشی برگزیده های ایران، هفته سیزدهم لیگ دسته اول فوتبال روز جمعه برگزار می‌شود. مهم‌ترین ویژگی این هفته احتمال تغییر صدرنشین مسابقات است. ملوان انزلی ۲۴ امتیازی مس کرمان ۲۳ و استقلال خوزستان ۲۲ امتیازی را پشت سر خود دارد و اگر نتواند در این هفته برنده شود ممکن است صدر را از دست بدهد. ملوان این هفته میزبان تیم شمس آذر قزوین است.مازیار زارع بعد از درمان کرونا به روی نیمکت تیم ملوان باز می‌گردد و شمس آذر ۱۴ امتیازی در رده یازدهم جدول لیگ قرار دارد و شاید فقط به دنبال گرفتن یک امتیاز از ملوان است. 

مس کرمان هم میهمان تیم ویستا توربین تهران است. ویستا حریف آسانی برای مس نخواهد بود و با ۱۵ امتیاز در رده دهم جدول جا گرفته با این حال مس کرمان نمی‌خواهد در کورس صعود از ملوان جا بماند و برای گرفتن هر سه امتیاز به میدان خواهد رفت. مس ۱۶ گل زده یعنی دو برابر گل‌های ویستا توربین و تیم تهرانی روز سختی در خانه خواهد داشت. استقلال خوزستان دیگر مدعی این فصل هم به مصاف تیم دوازدهم جدول شهرداری آستارا خواهد رفت. شهرداری آستارا هفته گذشته با حضور پایان رافت هم شکست خورد و اکنون کار دشواری مقابل ْآبی پوشان اهوازی دارد.

آرمان گهر ۲۱ امتیازی در رده چهارم است و سرمربی این تیم می‌گوید ما هم به فکر صعود به لیگ برتر هستیم و این تیم مدعی هم به مصاف خوشه طلایی ساوه ۱۹ امتیازی می‌رود. خیر خرم آباد به مصاف تیم بحران زده رایکا بابل می‌رود و این هفته برد دور از دسترسش نخواهد بود.هرچند خیبر تلاش می‌کند خود را به رده‌هایی بالاتر از پنجمی در جدول لیگ برساند.

ماشین سازی تبریز تیم قعرنشین و بدون برد جدول این هفته به مصاف استقلال ملاثانی می رود آن هم در شرایطی که مالک جدیدی پیدا کرده و قطعا شرایط این تیم بهتر از گذشته خواهد شد. استقلال ملاثانی همبا یازده امتیاز در رده شانزدهم جدول ایستاده است. شاهین شهرداری بوشهر دیگر تیم قعرنشین جدول میزبان تیم سایپاست و این هفته نارنجی پوشان تهرانی می‌توانند به برد خود امیدوار باشند. 

برنامه مسابقات هفته سیزدهم لیگ یک:

جمعه ۱۷ دی
قشقایی شیراز –  پارس جنوبی جم- ساعت ۱۴- ورزشگاه حافظیه شیراز
شهرداری همدان- مس شهر بابک- ساعت ۱۴- ورزشگاه شهید حاجی بابایی همدان
رایکا بابل –  خیبر خرم آباد- ساعت ۱۴- ورزشگاه شهدا سیمرغ
آرمان گهر سیرجان-  خوشه طلایی ساوه- ساعت ۱۴- ورزشگاه امام علی (ع)سیرجان
ملوان بندر انزلی –  شمس آذر قزوین- ساعت ۱۴- ورزشگاه تختی انزلی
شاهین شهرداری بوشهر – سایپا تهران- ساعت ۱۴- ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر
ماشین سازی تبریز – استقلال ملاثانی- ساعت ۱۴- ورزشگاه یادگار امام تبریز
ویستاتوربین تهران – مس کرمان- ساعت ۱۴- ورزشگاه متعاقباً اعلام می گردد
استقلال خوزستان- شهرداری آستارا- ساعت ۱۴- ورزشگاه تختی اهواز

جدول لیگ :

۱- ملوان ۲۴ امتیاز

۲- مس کرمان ۲۳ امتیاز

۳- استقلال خوزستان ۲۲ امتیاز

……………

۱۷- شاهین بوشهر ۴امتیاز

۱۸- ماشین سازی تبریز ۳ امتیاز

انتهای پیام/

 

 


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا