اخبار ورزشی

کین آماده سفر به مونیخ برای انجام تست پزشکی؛ ممانعت لحظه آخری تاتنهام!

کین آماده سفر به مونیخ برای انجام تست پزشکی؛ ممانعت لحظه آخری تاتنهام!

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران و به نقل از نشریه سان؛ به دنبال توافق باشگاه‌های بایرن مونیخ و تاتنهام برای انتقال هری کین به آلمان، این مهاجم انگلیسی امروز (جمعه) به مونیخ سفر می‌کند تا تست پزشکی‌اش را انجام دهد.

باواریایی‌ها پس از هفته‌ها مذاکره با دنیل لوی، رئیس سرسخت باشگاه تاتنهام و ارائه سه پیشنهاد مختلف که همه آنها رد شد، سرانجام با چهارمین پیشنهادش به مبلغ ۱۰۴ میلیون پوند او را راضی کرد.

کین هم که شروط شخصی‌‌اش توسط باشگاه آلمانی پذیرفته شده است، امروز به مونیخ می‌رود تا آخرین مانع در مسیر پیوستن به باواریایی‌ها را از پیش رو بردارد. تاتنهام بابت این جابجایی ۸۶ میلیون پوند دریافت خواهد کرد که با احتساب پاداش‌های مرتبط با عملکرد بازیکن ۱۸ میلیون یوروی دیگر به آن اضافه خواهد شد.

توافق بایرن مونیخ با تاتنهام بر سر کین/ حالا انتخاب با «هری» است

بایرن در حالی این رقم را به تاتنهام می‌پردازد که تنها یک سال دیگر از قرارداد او با این تیم باقی مانده است. طبق ادعای نشریه اتلتیک؛ کین ۳۰ ساله قرار است با بایرن مونیخ قراردادی ۴ ساله ببندد که به موجب آن ۴۱۵ هزار پوند در هفته حقوق می‌گیرد؛ یعنی بیش از دو برابر حقوقی که از تاتنهام می‌گرفت.

در این میان اما برخی منابع خبری مدعی شدند که باشگاه تاتنهام مانع پرواز کین به مونیخ شده است. طبق اعلام سان؛ دلیل اصلی ممانعت باشگاه از سفر کین مشخص نیست اما ظاهراً او در یک خودرو منتظر نشسته تا مجوز سفرش از سوی تاتنهام صادر شود. با این حال طبق ادعای سان، قرارداد کین ظرف ۲۴ ساعت آینده رسمی خواهد شد.

پیشتر طرفین بر سر درصدهای پرداختی به مدیربرنامه‌ها (پدر و برادر کین) و میانجی‌ها اختلاف نظر جزئی داشتند.

/

 

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا