لرستان

بازدید دادستان مرکز استان از پناهگاه حیات‌وحش سفیدکوه ازنا

بازدید دادستان مرکز استان از پناهگاه حیات‌وحش سفیدکوه ازنا

به گزارش برگزیده های ایران لرستان ،شاهون وند دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان از پناهگاه حیات وحش سفیدکوه ازنا بازدید نمود.

وی ضمن بازدید از پاسگاه و گفتگو با محیط‌بانان منطقه، از تلاش شبانه روزی محیط بانان در حفاظت از زیستگاه و احیاء حیات وحش منطقه تقدیر نمود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان لرستان وضعیت حیات وحش منطقه را مطلوب برآورد نمود و بر ادامه حفاظت از مناطق تحت مدیریت سازمان حفاظت محیط‌زیست تأکید نمود.

وی ضمن تماس تلفنی با مدیر کل حفاظت محیط‌زیست استان لرستان از همدلی ایجاد شده و تلاش شبانه روزی وی و همکاران خدمتگزار در حفاظت از محیط‌زیست و حفظ و احیاء حیات وحش منطقه تقدیر نمود و خواستار تامین تجهیزات به روز برای خدمت بهتر محیط‌بانان در این منطقه شد.

سالاروند مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان لرستان ضمن تشکر از دادستان محترم عمومی و انقلاب مرکز استان حضور وی را موجب دلگرمی دانست و گزارشی از وضعیت هوشمندسازی مناطق و اقدامات رفاهی و انگیزشی ایجاد شده برای محیطبانان پرتلاش ارائه نمود.

سالاروند بر تامین تجهیزات به روز و نیز ادامه روند مثبت ایجاد شده در حفاظت از مواهب الهی و تنوع زیستی استان قول مساعد داد.

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا