Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
بازگشایی 325 راه روستایی در استان اردبیل/ تردد در تمامی راه‌های اصلی و فرعی استان جریان دارد - خبرگزاری برگزیده های ایران
اردبیل

بازگشایی ۳۲۵ راه روستایی در استان اردبیل/ تردد در تمامی راه‌های اصلی و فرعی استان جریان دارد

کلیم الله وثوقی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری یولن در اردبیل با اشاره به اقدامات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان برای بازگشایی راه‌های اصلی و فرعی به‌علت بارش برف اظهار کرد: راهداران استان اردبیل در پی بارش برف و کولاک در محورهای مواصلاتی تمام تلاش خود را برای بازگشایی راه‌ها انجام داده‌اند.

وی با اشاره به بارش سنگین برف در برخی نقاط استان اردبیل و مسدود شدن برخی راه‌های روستایی افزود: بیش از ۳۲۵ راه روستایی با تلاش راهداران استان اردبیل بازگشایی شده و کلیه راه‌های اصلی و فرعی استان برای تردد باز است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل بیان کرد: ۱۷۴ دستگاه ماشین‌آلات سنگین و ۲۸۰ نفر از پرسنل راهداری در امر بازگشایی راه‌های اصلی و فرعی و روستایی استان درگیر بودند.

وثوقی تصریح کرد: ۲۳۰ دستگاه ماشین آلات راهداری با ۴۳۰ نفر نیروی انسانی در قالب ۸۰ گروه عملیاتی در راستای تامین امنیت مردم در جاده‌ها و مسیرهای حساس به محل‌های تعیین شده مستقر هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل بر ضرورت استفاده از تجهیزات زمستانی در سفرها تاکید کرد و گفت: رانندگان جهت تامین امنیت خود و سرنشینان خودرو و سایر کاربران جاده‌ای، باید به تجهیزات زمستانی که مهمترین آن زنجیر چرخ است مجهز باشند.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا