لرستان

تاکید بر افزایش همکاری پژوهشی بین بسیج دانشجویی و دانشگاه لرستان

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از خرم‌آباد، نشست مشترک مسوول سازمان بسیج دانشجویی استان با سرپرست دانشگاه لرستان برگزار شد.

در این نشست دو طرف بر تقویت و توسعه همکاری‌های مشترک پژوهشی و تحقیقاتی کاربردی در جهت تلاش هرچه بیشتر برای رفع مشکلات و چالش‌های استان، تأکید کردند.

 مسوول سازمان بسیج دانشجویی لرستان بر تقویت هرچه بیشتر همکاری‌های علمی، پژوهشی، تحقیقاتی با «رویکرد مسئله‌محوری» و تحقیقات کاربردی دانشگاهی، تأکید و توضیح داد: هدف از تقویت و توسعه همکاری‌های مشترک بین دانشگاه لرستان و سازمان بسیج دانشجویی استان، تلاش هرچه اثرگذارتر، علمی‌تر و کاربردی‌تر برای رفع مسائل و مشکلات استان است.

میلادشرفی افزود: برمبنای همکاری‌های علمی، پژوهشی و تحقیقاتی مشترک باید از نوآوری‌ها، فناوری‌های دانش‌بنیان، کارآفرینی و تولیدات داخلی و ملی، حمایت شود.

سرپرست دانشگاه لرستان نیز از گسترش همکاری‌های علمی، پژوهشی و تحقیقاتی بین دانشگاه لرستان و بسیج دانشجویی استان در راستای ارائه راهکارهای علمی و عملیاتی برای رفع مشکلات و مسائل استان لرستان، استقبال کرد و گفت: براساس آموزه‌های دینی، حکمرانی و مدیریت اسلامی از نوع امانت در جهت خدمتگزاری به مردم است.

علی نظری بیان کرد: مدیریت در آموزه‌های اسلامی همواره می‌بایست در پیشگاه خداوند و مردم، مسوول و پاسخگو باشد.

وی پاسخگویی و مسئولیت‌پذیری را از جمله شاخص‌های مدیریت در تعالیم اسلامی دانست و تصریح کرد: همواره از پیشنهادات و نقدهای خیرخواهانه برای پیشبرد هرچه بهتر امور کاری و مدیریتی، استقبال می‌کند.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا