مازندران

نفت تیم ریشه‌داری است/ تقابل استقلالی نداریم!

برگزیده های ایران مازندران ـ سرویس ورزشی | شاهرخ بیانی مربی نساجی مازندران در نشست خبری پیش از بازی با نفت آبادان در خصوص این بازی و شرایط بارندگی شهر ساری گفت و اظهار کرد: شهرهای شمالی همیشه بارندگی است و این طبیعی است ولی ما باید تحت هر شرایطی بازی کنیم و تلاش کنیم تا پیروز باشیم.

وی ادامه داد: زمین ساری زمین خوبی نیست ولی باید تلاش کنیم تا در این شرایط موفق باشیم.

بیانی در خصوص روند روبه رشد نساجی سخن گفت و بیان کرد: نساجی از تیم‌های ریشه‌دار کشور ماست و ما داریم با این روند ادامه می دهیم برای آینده تلاش می‌کنیم.

وی افزود: هر بازی داریم این روند رو به رشد را ادامه می دهیم تا بتوانیم این فصل هواداران را خوشحال کنیم.

مربی نساجی در خصوص عدم حضور هواداران در ورزشگاه هم گفت: فوتبال بدون تماشاگر، آن جذابیت همیشگی را ندارد. ولی امیدواریم به‌زودی طرفداران ما و یار دوازدهم ما به ورزشگاه بیایند و آن حس خوب را به ما و بازیکنان منتقل کنند.

بیانی در خصوص نتایج ضعیف نفت آبادان و دست‌کم گرفتن این تیم، گفت: تیم نفت، تیم ریشه داری است و تیم بسیار خوبی است و کادر فنی خیلی خوبی دارد. لیگ تازه شروع شده و نمی‌شود زود قضاوت کرد.

وی ادامه داد: فاصله‌ها نزدیک است و قطعا هفته‌های ششم هفتم می‌توانم بگوییم چه تیمی ضعیف است یا قوی ! الان زود است بخواهیم قضاوت کنیم.

مربی نساجی در خصوص تقابل مربیان استقلالی اظهار کرد: درست است که ما در استقلال بازی کردیم اما الان ما تیم‌مان نساجی است و تعصب ما به تیم نساجی است و برای سربلندی نساجی مازندران تلاش می‌کنیم.

بیانی در خصوص بازیکنان مصدوم یا محروم تیم خودش گفت: دو سه بازیکن مصدوم داریم ولی امیدواریم بقیه بازیکنان، جایگزین خوبی برای بازیکنان مصدوم ما باشد. 

 

انتهای پیام / ۸۶۰۵۹/ج


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا