آذربایجان شرقی

بدنبال تغییردیدگاه بتن‌شهر را داریم!

به گزارش برگزیده های ایران از تبریز، رسول برگی در نشست صبح رسانه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز رسانه‌ها را ترجمان دقیق سلیقه جامعه معرفی و اظهار داشت: خبرنگاران و اصحاب رسانه حاملان امین سلایق موجود در جامعه هستند و افق‌های پیش روی مسوولان را برای مدیریت بهتر و دقیق‌تر روشن می‌سازند.

وی در این نشست که در محل خانه هنرمندان تبریز برگزار شد، خاطرنشان کرد: دیدگاه شورای اسلامی مبتنی بر شهر انسان‌محور است و ما سعی در تغییر کلی دیدگاه بتن‌شهر داریم و در این امر ضمن سپاس از زحمات رسانه‌ها، از یاری‌رسانی اهالی رسانه و خبرنگاران عزیز به عنوان چراغ راه بهره می‌گیریم.

برگی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به رونمایی از پوستر جشنواره زمستانی تبریز گفت: این رویداد گامی مهم در جهت نشاط و شادی در جامعه است و با توجه به اینکه اعیاد دهه فجر و رجبیه در پیش است، این جشنواره موجبات نشاط جامعه را فراهم خواهد ساخت.

رئیس شورای شهر با تأکید بر پیش رو بودن ایام فاطمیه، بهره‌مندی از معنویات و برکات این ایام را سبب‌ساز رشد روحی و اخلاقی جوانان توصیف کرد و افزود: فرهنگ شیعه نشاط و شادی در عین معنویت را همواره در التزام یکدیگر دانسته و انسان‌سازی از این منظر را به ساحت بشریت عرضه داشته است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین برگی در خاتمه سخنانش با تقدیر از رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز به دلیل ارتقاء فعالیت فرهنگسراهای سطح شهر از حمایت تمام‌عیار شورا از برنامه‌های مبتنی بر نشاط و شادابی همگانی خبر داد و بر گسترش هرچه بیشتر آن تأکید کرد.

انتهای پیام/۶۰۰۲۱/س


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا