Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
برخی پزشکان کرونا را سرماخوردگی تشخیص می‌دهند! - خبرگزاری برگزیده های ایران
آذربایجان شرقی

برخی پزشکان کرونا را سرماخوردگی تشخیص می‌دهند!

به گزارش برگزیده های ایران از تبریز، وحید رضایی در جلسه ستاد مقابله با کرونای شهرستان بناب، اظهار داشت: کسانی که هر دو دُز واکسن را زده‌اند، مقاومت بیشتری در مقابل این سویه جدید بیماری خواهند داشت.

وی با تأکید بر اینکه باید در مقابل این ویروس با همکاری مسوولان و مردم شهرستان مانع برگزاری مراسم و تجمعات باشیم؛ گفت: همه مردم و مسوولان شهرستان باید آمادگی کاملی در مقابله با این سویه بیماری داشته باشند تا شاهد موج جدیدی از بستری‌شدگان کرونایی در بناب نباشیم.

این مسوول حوزه بهداشت و درمان شهرستان با اشاره به اینکه کار واکسیناسیون دُز سوم در شهرستان بناب آغاز شده است؛ افزود: تا امروز ۹ هزار و ۶۲۳ نفر در شهرستان بناب دُز سوم واکسن را دریافت کرده‌اند.

رضایی خاطرنشان کرد: تاکنون ۱۳ هزار نفر در شهرستان بناب واکسن کرونا را تزریق نکرده‌اند و قطعاً این افراد بیش از دیگران در معرض بیماری‌های جدید از نوع کرونا خواهند بود.

وی همچنین از واکسیناسیون ۹۱ درصدی دانش‌آموزان این شهرستان خبرداد و متذکر شد: حدود یک‌هزار نفر از دانش‌آموزان این شهرستان همچنان از تزریق واکسن کرونا خودداری می‌کنند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان بناب در بخش دیگری از سخنان خود اذعان داشت: متأسفانه برخی از پزشکان عمومی در این شهرستان همچنان کرونا را نوعی سرماخوردگی تشخیص می‌دهند و از نظر ما هرگونه سرماخوردگی یعنی اُمیکرون و فرد مبتلا می‌بایست سریعاً تحت درمان و بستری قرار گیرد.

رضایی یادآور شد: تاکنون ۷۶ درصد جمعیت بالای ۱۲ سال در شهرستان بناب هر دو دُز واکسن را دریافت کرده‌اند.

وی در ادامه تأکید کرد: مصوبات ستاد مقابله با کرونای شهرستان باید ضمانت اجرایی داشته باشند.

انتهای پیام/۶۰۰۰۴/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا