Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
برداشت غیرمجاز از حساب با ترفند «اد بزن، پول بگیر» - خبرگزاری برگزیده های ایران
اصفهان

برداشت غیرمجاز از حساب با ترفند «اد بزن، پول بگیر»

برداشت غیرمجاز از حساب با ترفند «اد بزن، پول بگیر»

به گزارش برگزیده های ایران از اصفهان، سرهنگ سید مصطفی مرتضوی اظهار کرد: به دنبال مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان اصفهان و ارائه شکوائیه‌ای مبنی بر برداشت غیرمجاز ۱۰۰ میلیون ریال از حسابش، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی صورت گرفته مشخص شد فرد سودجو با عنوان «اد بزن، پول بگیر»، با تبلیغ کاریابی و کسب درآمد از کاربران شبکه های اجتماعی درخواست می کند به ازای جذب ممبر درآمد کسب کنند.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: متهم با جلب اعتماد افراد جویای کار لینک دانلود بدافزار به بهانه پرداخت حق عضویت را برای کاربر ارسال و اطلاعات کارت بانکی متقاضی را سرقت و با اطلاعات به دست آمده موجودی حسابش را خالی می کند.

سرهنگ مرتضوی افزود: با بررسی مستندات و اظهارت شاکیان و انجام اقدامات تخصصی و هوشمندانه در فضای مجازی نهایتاً متهم شناسایی و دستگیر شده و پس از اقرار به بزه ارتکابی برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

رئیس پلیس فتای استان خاطر نشان کرد: شهروندان می توانند در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت مجرمانه در فضای ‌مجازی یا پیام‌رسان‌های موبایلی موضوع را از طریق نشانی پلیس‌ فتا به آدرس cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی گزارش کنند.

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا