اخبار روز

واکنش آمریکا،انگلیس و فرانسه به حملات راکتی به شمال فلسطین اشغالی

واکنش آمریکا،انگلیس و فرانسه به حملات راکتی به شمال فلسطین اشغالی

به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، به دنبال شلیک تعداد زیادی راکت از سوی لبنان به سمت اراضی اشغالی، وزارت خارجه فرانسه در بیانیه‌ای اعلام کرد: ما شلیک موشک از غزه و لبنان که اسرائیل را هدف قرار داد را محکوم می‌کنیم و از طرفین می‌خواهیم که خویشتنداری کنند!

بر اساس اعلام این رسانه، سازمان ملل نیز در بیانیه‌ای خبر داد: شلیک موشک از لبنان به سوی اسرائیل را محکوم می‌کنیم و از همه طرف‌ها می‌خواهیم حداکثر خویشتنداری را به خرج دهند.

به گزارش العربیه، سفارت انگلیس در بیروت از اتباع کشورش در لبنان خواست به دنبال تنش های مرزی و تبادل آتش در مرزها با اسرائیل، هوشیاری خود را حفظ کنند.

از سوی دیگر، سخنگوی کاخ سفید هم در این ارتباط گفت: از تداوم خشونت‌ها نگرانیم و از همه طرف‌ها می‌ خواهیم از تنش‌ های بیشتر خودداری کنند. اسرائیل حق دفاع از خود را دارد!

رسانه‌ها ساعاتی پیش از موشک باران گسترده شهرک‌های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی از خاک لبنان خبر دادند.

آژیر خطر در شهرک صهیونیستی «شلومی» به صدا درآمد.

از سوی دیگر، رسانه‌های عبری ادعا کردند که سامانه پدافندی گنبد آهنین ۲ موشک به سمت یک هدف ناشناس شلیک کرد!

مرکز اطلاع رسانی فلسطین در این باره خبر داد: پناهگاه‌ها در منطقه «کرمئیل» واقع در شمال فلسطین اشغالی به طور کامل به روی صهیونیست‌ها باز شده است. ستاره سرخ داود هم اعلام کرد که تا این لحظه ۳ صهیونیست در حملات موشکی به شمال فلسطین اشغالی زخمی شدند. شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که حملات موشکی از لبنان به شمال فلسطین اشغالی بین حزب الله، حماس و جهاد اسلامی هماهنگ شده بود. منابع عبری زبان از بسته شدن حریم هوایی فلسطین اشغالی به طور کامل در پی حملات موشکی از سمت لبنان خبر دادند.

۳۱۰۳۱۰

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا