سمنان

برگزاری دهمین رزمایش کمک مؤمنانه در سرخه/ ۴۰۰ بسته معیشتی توزیع شد

به گزارش برگزیده های ایران از سرخه، دهمین رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه همزمان با دهه بصیرت و به مناسبت سالگرد سردار پرافتخار شهید قاسم سلیمانی در قالب توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی به ارزش یک میلیارد و ۶۰۰ هزار ریال پیش از ظهر امروز با حضور حجت‌الله کرمانی سرپرست فرمانداری سرخه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی اشرف امام جمعه و جمع دیگری از مسؤولان شهرستانی در سالن امام خمینی (ره) سرخه برگزار شد.

مهدی ادهم، دبیر ستاد رزمایش مواسات، همدلی و کمک‌های مؤمنانه در شهرستان سرخه در جمع میهمانان این برنامه اظهار کرد: امروز به یاد سردار شهید قاسم سلیمانی دهمین مرحله رزمایش مواسات به همت بسیج سازندگی نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه و در سطح کلی‌تر قرارگاه و ستاد رزمایش مواسات همدلی و کمک مؤمنانه شهرستان سرخه برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: از زمان شیوع ویروس منحوس کرونا، ستاد رزمایش مواسات به ریاست حجت‌الاسلام‌والمسلمین مصطفی فاطمی بصیر امام جمعه وقت سرخه تشکیل شد و بخش کوچکی از آن در قالب تهیه و اهدای بسته‌های معیشتی رقم خورد.

دبیر ستاد رزمایش مواسات، همدلی و کمک‌های مؤمنانه در شهرستان سرخه افزود: کمک‌های بسیاری در جهت خدمت‌رسانی به مردم در قالب تهیه جهیزیه، تهیه و توزیع ماسک، بخاری، پرداخت بدهی، بخشش اجرا بهای مغازه‌ها و بسیاری کمک‌های دیگر به همت و یاری همه ادارات، گروه‌ها، نهادهای مردمی، هیئات مذهبی، مراکز نیکوکاری، پایگاه‌های مقاومت، حوزه‌های مقاومت بسیج انجام گرفت و این کمک‌ها همچنان ادامه دارد.

ادهم عنوان کرد: در روزهای ابتدایی شیوع کرونا با توجه به وجود فضای ترس از کرونا، همه از هرگونه تجمع گریزان بودند؛ اما گروه‌های جهادی، بسیجیان، طلاب جهادی با همت خود در میدان بودند و در زمینه تهیه و توزیع ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده ما را یاری کردند.

وی اضافه کرد: ما تلاش‌ها و زحمات تراکتورداران سرخه را فراموش نمی‌کنیم که در ایام تعطیلات نوروز و با توجه به قرار داشتن در اوج کار، در کنار ما بودند و نسبت به ضدعفونی معابر اقدام کردند.

دبیر ستاد رزمایش مواسات، همدلی و کمک‌های مؤمنانه در شهرستان سرخه  گفت: این تلاش‌ها و همت را جز در دوران دفاع مقدس در جای دیگری سراغ نداریم و این نفس قدسی رهبر انقلاب است که با فرمان رزمایش مواسات توانستند همه علاقه‌مندان و دغدغه‌مندان به نظام جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی را سرخط بیاورند و این اقدامات مؤثر انجام گیرد.

ادهم ادامه داد: دهمین مرحله رزمایش مواسات در شهرستان سرخه در حال برگزاری است و افتخار داریم در این مرحله ۴۰۰ بسته معیشتی هر یک به ارزش چهار میلیون ریال، تعدادی بخاری، جهیزیه، مواد لبنی و در این مرحله در مجموع به ارزش چهار میلیارد ریال را به خانواده‌های نیازمند و آسیب‌دیده اهدا می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: طی ۱۰ مرحله رزمایش، بالغ‌بر ۱۲ میلیارد تومان در شهرستان سرخه هزینه شد؛ البته این مبالغ کمک‌هایی است که در قالب رزمایش ثبت شد؛ اما در اطراف ما نیز افرادی هستند که در گمنامی مشغول به فعالیت و کمک به هم‌نوع خود هستند و این کار بزرگ و جهادی جز با ازخودگذشتگی، همکاری و همت جهادی اتفاق نمی‌افتاد.

انتهای پیام/۷۴۰۳۷/س/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا