کردستان

برگزاری رزمایش دلگرمی احسان در کردستان/ توزیع ۲۲۰ عدد بخاری و ۴۴ آبگرمکن

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از سنندج، مهدی طالبی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در کردستان ظهر امروز در آیین رزمایش دلگرمی احسان، ضمن تسلیت دومین سالگرد شهید سردار سلیمانی و ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا (س)، هدف از برگزاری این رزمایش را اقدامات خداپسندانه، خدمت به مردم و رفع محرومیت‌زدایی در مناطق محروم عنوان کرد و اظهار داشت: ۱۰ هزار بخاری و آبگرمکن از سوی بنیاد احسان و ستاد اجرایی در کشور خریداری شده است و در میان خانواده‌های ضعیف و کم برخوردار کشور توزیع می‌شود.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در کردستان تاکید کرد: امروز با همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام(ره)  تعداد ۲۲۰ بخاری گازی و ۴۴ آبگرمکن به ارزش ۴۰۰ میلیون تومان در میان خانواده‌های ضعیف و کم برخوردار استان در مناطق حاشیه شهرها و روستاها توزیع می‌شود

توزیع ۲۰ سری وسایل ورزشی در لیگ احسان

وی با اشاره به برگزاری لیگ احسان در استان با هدف پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و تقویت ورزش و روحیه نشاط و شادابی در میان نوجوان و جوانان مناطق محروم از توزیع ۲۰ سری وسایل ورزشی در ۱۰ شهرستان استان خبر داد.

طالبی ارزش این وسایل ورزشی را ۸۰۰ میلیون تومان ذکر کرد و افزود: امروز اولین مرحله لیگ احسان در استان برگزار می شود امید است در آینده بتوانیم خدمات بیشتری در راستای رفع محرومیت در مناطق محروم گام برداریم.

وی توسعه ورزش و تقویت  محلات و باشگاه های ورزشی در مناطق محروم ضروری دانست و بر تقویت تفرجگاه ها و اماکن ورزشی در این محلات تاکید کرد.

وی به خدمات ارزشمند گروه‌های جهادی در اقصی نقاط کشور اشاره کرد و گفت: گروه‌های جهادی با سرکشی و بازدید از مناطق محروم، حاشیه شهرها و روستاهای دور افتاده خانواده های نیازمند را شناسایی و مورد حمایت قرار می‌دهند.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در کردستان با اشاره به شیوع ویروس کرونا از اواخر اسفند سال ۹۸ گفت: در این مدت تاکنون ۶ رزمایش، همدلی احسان در راستای خدمت به افراد محروم و بی بضاعت  و کمک های معیشتی از قبیل ( توزیع  برنج و روغن) و کمک های بهداشتی در میان اقشار آسیب پذیر جامعه برگزار شده است.

وی محرومیت‌زدایی در مناطق کم برخوردار توسط گروه‌های جهادی را یک کار ارزشمند و خداپسندانه دانست.

وی با اشاره به اینکه هیچ خدمتی در دین اسلام باارزش‌تر از کمک‌رسانی به محرومان نیست افزود: خدمت‌رسانی به مردم از اجر و منزلت والایی برخوردار است.

به گفته مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در کردستان، گروه های جهادی در چهار دهه اخیر فعالیت‌های متعددی در حوزه‌های مختلف( عمرانی، مدرسه‌سازی، معیشتی و…)  انجام داده‌اند.

وی یادآور شد: این گروه‌ها در دوران اپیدمی کرونا در کشور با حضور در مناطق محروم و رفع محرومیت‌زدایی برگی زرین در تاریخ کشور ثبت کردند.

لازم بذکر است، در طول دوران کرونا تاکنون ۱۷۰ هزار بسته معیشتی ( پروتیینی و لوازم التحریر) با ارزش ۱۷۰ میلیارد تومان در میان افراد نیازمند استان توزیع شده است.

همچنین از سوی بنیاد ۱۵ خرداد ۹۸ دستگاه ویلچر به معلولین کودک و نوجوان زیر ۱۴ سال اهدا شده است.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۸۵/ ق


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا