تهران

برگزاری عصر شعر بصیرت و مقاومت فاطمی در اسلامشهر

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از اسلامشهر، عصرشعر بصیرت و مقاومت فاطمی به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه (س) و بزرگداشت شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و گرامیداشت ایام الله نهم دی روز بصیرت و میثاق با ولایت با حضور شعرای آیینی و ادبی شهرستان اسلامشهر و استاد ناصر فیض شاعر طنز پرداز کشور ، در محل یالن اجتماعات اداره اوقاف اسلامشهر  برگزار شد.

عصر شعر بصیرت و مقاومت فاطمی با هدف ارزش گذاری در شعر آیینی به ساحت حضرت فاطمه زهرا(س) و ایثار و رشادت های سردار بزرگ حاج قاسم سلیمانی در سه موضوع شعر فاطمی، شعر مقاومت شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و شعر بصیرت برگزار گردید.

در این محفل ادبی که بیش از ۱۵ شاعر آیینی اسلامشهری اشعار و سروده های خود را در قالب دوبیتی، غزل، رباعی و ترکیب‌بند در وصف مقام و منزلت و رثای بی بی دوعالم حضرت فاطمه زهرا(س) و رشادت‌های سردار بزرگ اسلام و انقلاب حاج قاسم سلیمانی و بصیرت افزایی قرائت کردند.

قابل ذکر است عصر شعر بصیرت و مقاومت فاطمی با همکاری ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی، اوقاف و امور خیریه و آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر در محل سالن اجتماعات اداره اوقاف و امور خیریه این شهرستان برگزار و در پایان نیز از شاعران حاضر در عصر شعر تقدیر و تجلیل شد.

انتهای پیام/۶۷۰۲۱


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا