لرستان

برگزاری مراسم تجلیل از خانواده بزرگ بوکس لرستان

برگزاری مراسم تجلیل از خانواده بزرگ بوکس لرستان

به گزارش برگزیده های ایران لرستان ،با حضور قیاسیان مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان ، فرماندار خرم آباد، رئیس بسیج ورزشکاران استان، علی رحمانی سرپرست هیات بوکس لرستان، و دیگر مسئولان استان آیین تجلیل از قهرمانان، مدال آوران، داوران، مربیان و پیشکسوتان بوکس استان در سالن شهید آوینی مجتمع ارشاد برگزار شد.

در این مراسم سید آرش قیاسیان مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان ضمن خیر مقدم اظهارداشت: طی امسال با همکاری هیات های ورزشی و مساعدت استاندار پرتلاش میزبان ۶ تا از مسابقات کشوری با یاد و نام کنگره شهدای سرافراز بودیم.

وی ادامه داد: بوکس استان لرستان از گذشته تا امروز دارای پتانسیل بالایی می باشد امیدواریم در سال آینده بابرنامه ریزی مدون و همکاری و همدلی خانواده بزرگ بوکس شاهد اتفاقات خوبی در این رشته ورزشی باشیم، اداره ورزش وجوانان هم در کنار شماست و تا جایی که امکان داشته باشد حمایت های خود را دریغ نخواهد کرد.

علی رحمانی سرپرست هیات بوکس استان لرستان نیز در این مراسم اظهار کرد: بوکس لرستان رزومه بسیار قوی داشته است و قهرمانان در سطح المپیک همچون مرتضی سپهوند، و قهرمانان و بزرگانی چون بهمن عزیزپور، مجید سپهوند، محمد نوری، برادران حمیدیان ، عوض پور و … داشته است.

وی بیان کرد: بوکس لرستان در سالهای گذشته با ایجاد زیرساخت‌ها برای رده‌های پایه ازجمله خانه بوکس خرم آباد که با زحمات مدیر کل ورزش و جوانان معاونین و همکاران ایشان در اردیبهشت ماه سال آینده به بهره برداری خواهد رسید، وبی شک میتوان با این زیرساخت قهرمانان زیادی تحویل بوکس کشور داد.

رحمانی عنوان داشت: با تلاش و اقدامات انجام شده در سال پیشرو اتفاقات خوبی برای بوکس استان خواهد افتاد .

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا