اردبیل

اجرای پویش نذر حسینی در استان اردبیل/ تامین هزینه ۱۱۴ نانوایی توسط یک خیر بسیجی

علی پیرجاهد عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل اظهار کرد: در راستای اجرای پویش نذر حسینی، طرح صلواتی نانوایی‌ها در قالب رزمایش کمک مومنانه در مناطق محروم و کم‌برخوردار استان اردبیل طی ماه محرم اجرایی می‌شود.

وی افزود: طرح صلواتی نانوایی‌ها با مشارکت جهادگران، خیرین و عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در سراسر استان برگزار می‌شود.

دبیر و سخنگوی رزمایش کمک مومنانه بسیج استان اردبیل تصریح کرد: در این طرح، نیکوکاران و محسنین با پرداخت هزینه یک نانوایی در ماه محرم اقدام به احسان نان در مناطق محروم استان اردبیل می‌کنند.

 

پیرجاهد بیان کرد: یک خیر بسیجی در اقدامی خداپسندانه به عشق اباعبدالله الحسین(ع)، هزینه تامین نان صلواتی در ۱۱۴ نانوایی مناطق محروم استان را برای یک روز تامین کرد.

وی گفت: مردم حسینی و خیر استان در ماه محرم نیز با مشارکت خیرخواهانه خود در رزمایش کمک مومنانه نمونه بارزی از تعاون و احسان مومنانه را به نمایش گذاشتند.

دبیر و سخنگوی رزمایش کمک مومنانه بسیج استان اردبیل بیان کرد: از خیرین حسینی استان جهت مشارکت در این پویش مردمی که در ایام عزای سرور و سالار شهیدان برگزار می‌شود، دعوت می‌شود.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا