Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
بزرگترین مسئله کشور ناکارآمدی و بی‌تدبیری است نه تحریم - خبرگزاری برگزیده های ایران
گیلان

بزرگترین مسئله کشور ناکارآمدی و بی‌تدبیری است نه تحریم

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از رشت، عزت الله اکبری تالارپشتی امروز در یادواره شهدای مهندس استان گیلان با تاکید بر توجه و گرامیداشت مناسبت‌های مختلف انقلاب اسلامی اظهار کرد: نسل امروز و آینده باید نسبت تاریخ انقلاب اسلامی آگاه شوند و برگزاری یادوارهای شهدا می‌تواند فرصت خوبی برای بازخوانی تاریخ ارزشمند انقلاب باشد. 

وی با تاکید بر پیروی از سیره و منش شهدا گفت: ذوب در ولایت بودن و خدمت صادقانه به مردم همیشه مورد سفارش شهدا بوده است. 

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد دولت تدبیر و امید افزود: وضعیت موجود کشور حاصل هشت سال ناکارآمدی برخی مسؤولان است و زمانی که بیهوده تلف شد. 

اکبری با بیان اینکه بسیج ابعاد وسیع و گسترده‌ای دارد، تصریح کرد: عده ای، سپاه و بسیج را فقط در این می‌بینند که در جایی سیل یا زلزله بیاید و بسیج وارد میدان شود، در حالی که این طور نیست بسیج در عرصه‌های مختلف حرف برای گفتن دارد. 

وی با اشاره به اینکه بسیج ظرفیت‌های ارزشمندی دارد، بیان کرد: با روحیه و تفکر بسیجی می‌توان کشور را اداره کرد و تفکر بسیجی گره گشای مشکلات کشور است. 

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم باید در تصمیم گیری‌های اقتصادی نقش آفرین باشند، تصریح کرد: وقتی حضور مردم در ۲۲ بهمن و یوم الله‌های مختلف، یکسال کشور را بیمه می‌کند یقین بدانید حضور مردم در عرصه اقتصاد هم می‌تواند گره از کار مشکلات اقتصادی و اشتغال بگشاید. 

اکبری با تاکید بر بکارگیری از ظرفیت‌های بالقوه و طلایی بسیج در بخش‌های مختلف گفت: اگر می‌بینید که امروز در بسیاری از بخش‌ها دچار مشکل هستیم نتیجه هشت سال مدیریت بدون تفکر بسیجی و انقلابی بوده است. 

وی با اشاره به دستاورد بزرگ دولت سیزدهم در پیوستن به قرارداد شانگهای بیان کرد: بازار عضو پیمان شانگهای می‌تواند ظرفیت خوبی برای صادرات کالاهای ایرانی باشد باید از این ظرفیت بزرگ استفاده کرد. 

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه قلب سوری‌ها برای حاج قاسم می‌تپد، افزود: علیرغم قرابت اعتقادی، فرهنگی و سیاسی با سوریه متاسفانه صادرات ترکیه به سوریه از ایران بیشتر است. 

اکبری با اشاره به چالش‌های موجود در حوزه صادرات کفت: نتوانستیم بازار همسایگان را در اختیار بگیریم و این بزرگ‌ترین ضعف ما در حوزه اقتصاد است. 

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ۹۰ درصد تحریم‌ها داخلی است، گفت: برخی مسؤولان برای اینکه ناکارآمدی خودشان را سرپوش بگذارند مسئله تحریم‌ها را مطرح می‌کنند در حالی که بزرگترین مسئله کشور ناکارآمدی و بی‌تدبیری است نه تحریم. 

اکبری با اشاره به ظرفیت‌های ارزشمند گیلان در بخش‌های مختلف بیان کرد: گیلان به تنهایی می‌تواند کشور را اداره کند اما ضعف مدیریتی باعث شده تا به جایگاه واقعی‌اش دست نیابد. 

به گفته وی، استان گیلان دارای ظرفیت عظیم فرهنگی، اقتصادی و دارای منابع طبیعی و خدادادی فراوان است که گاها این ظرفیت‌ها مغفول واقع شده است. 

نماینده مجلس یازدهم وجود مدیریتی قوی در استان را ناجی مشکلات و نابه سامانی‌ها دانست و گفت: کار استانداران فقط جلسه گذاشتن و بازدیدهای نمایشی نیست بلکه باید برای تمام ظرفیت‌های استان برنامه داشته باشند. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا