اخبار ورزشی

حمایت نساجی از رحمتی؛تغییرات پیاپی شرایط را بحرانی‌تر خواهد کرد

حمایت نساجی از رحمتی؛تغییرات پیاپی شرایط را بحرانی‌تر خواهد کرد

باشگاه نساجی اطلاعیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

«می‌دانیم که این روزها به‌خاطر نتایج، کام‌تان تلخ شده و به‌دنبال این ناراحتی‌ها، سختی کار برای ما هم دوچندان شده است اما اینطور نیست که شما عزیزان روزهای سخت را تجربه نکرده باشید.

هواداران نساجی همیشه به‌معنای واقعی یار دوازدهم تیم‌شان بوده‌اند و حمایت‌های جانانه آنها در فوتبال ایران زبانزد است و حتی در زمینه ترویج فرهنگ والای هواداری، الگویی برای تمام تیم‌های کشورمان بوده و هستند.

حال که نساجی در لیگ قهرمانان آسیا دیگر شانسی برای صعود ندارد، نقش هواداران پرشورمان در رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی بیش از پیش پررنگ است.

سیاست باشگاه نساجی واقع‌بینی و دوری از فضای احساسی بوده و به هدفگذاری ابتدای فصل خود پایبند است. ۸ هفته بیشتر از مسابقات نگذشته و تجربه ثابت کرده تغییرات پیاپی، به‌جای رفع مشکلات، شرایط را بحرانی‌تر خواهد کرد. نمونه این اتفاقات طی ادوار مختلف در باشگاه‌های دیگر هم رخ داده که با انجام تغییرات، نه‌تنها مشکلات‌شان مرتفع نشد بلکه بحرانی جدید در آن باشگاه‌ها شکل گرفت.

متاسفانه در چند بازی گذشته، اشتباهات فردی که ناشی از استرس و فشار مضاعف بازی‌های پی در پی و سفرهای مختلف است، بر روی عملکرد تیم اثرگذار بوده اما به گواه کارشناسان سبک بازی تیم نساجی، مسیری رو به پیشرفت را طی می‌کند.

این مسئله حتی با وجود شکست در دو بازی مقابل نوبهار ازبکستان به‌وضوح دیده شد که نساجی مستحق باخت نبود. در بازی با سپاهان نیز نساجی از نظر فنی بسیار خوب کار کرد و در دیدار با تراکتور اسیر اشتباه مهلک داوری شد.

با این وجود نگاه کارشناسانه‌ای نسبت به نتایج و عملکرد تیم وجود دارد و قطعاً مجموعه باشگاه و کادر فنی تیم، به‌منظور برطرف کردن ایرادات و نواقص، اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

در این میان نقش هواداران نساجی، همان دلسوزان و مالکان اصلی این باشگاه موثرتر از همیشه خواهد بود. هواداران فهیم نساجی در روزهایی که اعضای تیم، دست نیازشان را به‌سوی آنها دراز کرده‌اند، نقشی متفاوت دارند و حتی گاهی اثر حمایتی‌شان، از عملکرد بازیکنان درون زمین مسابقه نیز پررنگ‌تر است.

مجموعه باشگاه نساجی همچون همیشه قدردان حامیان واقعی تیم که همان هواداران عزیز هستند، خواهد بود. این باور قلبی در باشگاه وجود دارد که با حمایت همه‌جانبه هواداران و اتحاد و همدلی آنها روی سکوها، تیم‌مان در سریع‌ترین زمان ممکن، با کسب نتایج دلخواه، خود را در جدول لیگ برتر پیدا می‌کند.

با توجه به تشریفاتی بودن دو دیدار باقیمانده لیگ قهرمانان آسیا، بی‌تردید باز هم هواداران برای دفاع از اعتبار تیم محبوب‌شان آبروداری کرده و سنگ‌تمام خواهند گذاشت.

بی‌تردید حمایت هواداران پرشور و صبور در ادامه فصل، ضروری‌ترین و موثرترین عامل موفقیت تیم خواهد بود و در این شرایط حساس، به عزم راسخ، اعتماد و شکیبایی همه دلسوزان نیاز داریم».

۲۵۸ ۲۵۸

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا