سمنان

ازسرگیری کلاس‌های حضوری دانشگاه فنی و حرفه‌ای در سمنان

به گزارش برگزیده های ایران از سمنان، رضا نقدی، رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: ۶۰ درصد دروس دانشگاه فنی و حرفه‌ای، کارگاهی و آزمایشگاهی و فقط ۴۰ درصد دروس تئوری است.

او افزود: کلاس‌های تئوری همچنان به‌صورت آنلاین و برخط در سامانه سمیاد خواهد بود.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان گفت: کلاس‌های تخصصی عملی و کارگاهی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان با اولویت دانشجویان بومی به‌صورت حضوری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود و شرط حضور دانشجویان و استادان در کلاس‌ها، تزریق دو دُز واکسن کرونا و همراه داشتن کارت واکسیناسیون است.

نقدی با اشاره به اینکه تمام سطوح فیزیکی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان به‌منظور پیشگیری از شیوع کرونا ضدعفونی و گندزدایی می‌شود، گفت: دانشجویان بدون دلهره در کلاس‌های عملی خود حاضر شوند.

او بیان کرد: بر اساس اساسنامه دانشگاه فنی و حرفه‌ای، از اولویت‌های این دانشگاه افزایش مهارت دانشجویان و دانش‌آموختگان از طریق ارتقای کیفیت آموزش‌های دروس عملی است.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان گفت: ارائه آموزش دروس عملی کارگاهی و آزمایشگاهی از طریق آموزش‌های حضوری با رعایت مصوبات ستادهای استانی مدیریت ویروس کرونا و مفاد دستورالعمل‌های بهداشتی انجام می‌شود.

دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان به‌عنوان تنها دانشگاه دولتی مهارتی در استان با چهار دانشکده و چهار هزار دانشجو در شهرستان‌های سمنان، شاهرود و امیرآباد دامغان رسالت و مأموریت خود را که همانا تربیت تکنسین مهارتی است را دنبال می‌کند.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/م


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا