آذربایجان شرقی

آل‌هاشم: توسعه ارتباطات با کشورهای همسایه و محرومیت‌زدایی در مرکز توجه باشد

به گزارش برگزیده های ایران از تبریز، حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی آل‌هاشم در جلسه شورای اداری استان، اظهار داشت: همه مدیران استان، بر مبنای قانون و اخلاق، موظف به همراهی با استاندار جدید هستند و باید دست به دست هم دهند تا از فرصت خدمتگزاری به مردم به نحو شایسته استفاده کنند.

وی بر هم‌افزایی و همدلی همه مسئولان برای حل مسائل و مشکلات استان تأکید کرد و گفت: توسعه ارتباطات با کشورهای همسایه و محرومیت‌زدایی مهم‌ترین مسائلی است که باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.
 
آل‌هاشم، حل مشکل زیست‌محیطی دریاچه ارومیه و سامان‌دهی بحث حاشیه‌نشینی را از دیگر موضوعات مهم استان ذکر کرد و از مدیران دستگاه‌ها خواست تا در این خصوص با استاندار جدید به صورت جدی همکاری کنند.
 
امام جمعه تبریز همچنین در خصوص حمله سایبری به سامانه سوخت کشور در هفته گذشته، گفت: این حمله ترکیبی، بیش از آن که یک حمله باشد، یک دفاع بزدلانه و منفعلانه از سوی دشمن بود و ایران اسلامی باید برای پاسخ‌گویی به‌موقع به این‌گونه تحرکات آماده باشد.
 
وی با ارائه تحلیلی از این رویداد در چهار سطح سیاسی، فنی، امنیتی و اطلاع‌رسانی، گفت: همراهی و درک صحیح مردم، اقدام شجاعانه صداوسیما در اطلاع‌رسانی سریع و صریح و حضور میدانی رئیس جمهور در صحنه، فتنه دشمن را ناکام گذاشت.
 
حجت‌الاسلام آل‌هاشم همچنین تقویت و ایمن‌سازی زیرساخت‌های سایبری کشور، رفع حفره‌های امنیتی در مراکز حساس، هماهنگی دستگاه‌های اطلاع‌رسانی و پاسخ‌گویی به‌موقع مسئولان در موارد مشابه را ضروری دانست.

انتهای پیام/۶۰۰۰۱/س

 


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا