خوزستان

سه محله شوشتر در آبگرفتگی اخیر دچار خسارت شدند

به گزارش برگزیده های ایران از اهواز، صادق خلیلیان استاندار خوزستان امروز در بازدید از مناطق خسارت دیده از آبگرفتگی شوشتر، اظهار کرد: سه محله شامل ۲۰۰ خانوار در این شهرستان تحت تاثیر این ابگرفتگی قرار گرفتند و آسیب دیدند.

وی یکی از دلایل خسارت‌های وارده به این مناطق مذکور را ناشی از بافت نامناسب شهری و عدم تمهیداتی که از قبل باید اندیشیده می‌شد عنوان کرد و گفت: محل عبور آب و مسیلی که در منطقه وجود دارد می‌بایست پیش از شروع بارندگی‌ها باز میشد تا سر ریز نکند و وارد خانه‌های مردم نشود.

استاندار خوزستان هدف از بازدید میدانی از مناطق آسیب دیده را بررسی مشکلات مردم و ارزیابی رسیدگی مسئولان دانست و عنوان کرد: امیدوارم خسارت‌ها و مشکلات ایجاد شده برای اهالی این مناطق به سرعت جبران و برطرف شوند و در این راستا هماهنگی و تقسیم‌کاری میان دستگاه‌ها انجام شده است.

خلیلیان بر برنامه‌ریزی به منظور پیشگیری از وقوع این قبیل حوادث در آینده تاکید کرد و گفت: ضرورت دارد در چارچوب نظام توسعه شهری سازماندهی مجددی انجام شود تا از مشکلات آتی جلوگیری شود مناطقی که بازدید شد از مناطق محروم به شمار می‌روند که نیازمند رسیدگی ویژه است.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا