اخبار ورزشی

ابراز علاقه ماگات برای سرمربیگری آلمان و ناامیدی فن‌خال/ هموار شدن مسیر ناگلسمان برای جانشینی فلیک

ابراز علاقه ماگات برای سرمربیگری آلمان و ناامیدی فن‌خال/ هموار شدن مسیر ناگلسمان برای جانشینی فلیک

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران، فلیکس ماگات که در کارنامه حرفه‌ای‌اش هدایت تیم‌هایی همچون بایرن مونیخ، شالکه، ولفسبورگ، فولام و هرتابرلین دیده می‌شود، در گفت‌وگو با شبکه رادیویی «NDR» آلمان، درباره وضعیت اخیر تیم ملی فوتبال آلمان که با اخراج هانسی فلیک از سمت سرمربیگری این تیم همراه شد، گفت: به نظر من، ما اکنون به یک نفر نیاز فوری داریم تا این تیم کاملاً ناآرام را دوباره دور هم جمع کند و فکر می‌کنم من می‌توانم تیم‌های ناآرام را دوباره سرپا کنم و به آنها اعتماد به نفس بدهم تا بتوانند دوباره عملکرد بسیار خوبی داشته باشند. من تجربه رساندن تیم‌های پایین جدولی به میانه جدول و حتی تجربه رساندن آنها به رتبه‌های بالای جدول بوندس‌لیگا را داشته‌ام و فکر می‌کنم این چیزی است که اتحادیه فوتبال آلمان در حال حاضر به آن نیاز دارد.

لوئیز فن‌خال سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال هلند هم که سابقه سرمربیگری بایرن مونیخ را هم در کارنامه‌اش دارد، در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت هلند» درباره مطرح شدن نامش به عنوان یکی از گزینه‌های جانشینی هانسی فلیک اظهار داشت: این باعث افتخارم است که به عنوان یکی از نامزدهای سرمربیگری تیم ملی آلمان معرفی شده‌ام اما تاکنون هیچ مربی خارجی برای سرمربیگری تیم ملی آلمان انتخاب نشده است.

طبق گزارش رسانه‌های آلمانی؛ یولیان ناگلسمان سرمربی پیشین بایرن مونیخ اصلی‌ترین گزینه جانشینی هانسی فلیک در تیم ملی فوتبال آلمان است و مدیران اتحادیه فوتبال آلمان این مربی ۳۶ ساله را گزینه مناسبی برای نشستن روی نیمکت مانشافت می‌بینند.

بر اساس گزارش روزنامه «TZ» آلمان؛ باشگاه بایرن مونیخ این سیگنال را داده که نمی‌خواهد هیچ مانعی بر سر راه اتحادیه فوتبال آلمان برای انتصاب یولیان ناگلسمان به عنوان سرمربی جدید آلمان ایجاد کند.

فلیک اولین مربی اخراجی تیم ملی آلمان در ۱۲۳ سال گذشته/ ناگلسمان جانشین هانسی می‌شود؟

این مربی آلمانی که اوایل فروردین ماه از سمت سرمربیگری بایرن مونیخ اخراج شد، با این باشگاه تا سال ۲۰۲۶ قرارداد دارد و بایرنی‌ها همچنان در حال پرداخت دستمزد به او هستند اما در صورتی دریافت رقمی بین ۱۰ میلیون تا ۱۵ میلیون یورو با فسخ قراردادش موافق خواهند کرد.

طبق گزارش «TZ»؛ یک بازی دوستانه بین تیم ملی آلمان و بایرن مونیخ می‌تواند گزینه‌ای برای جبران این رقم برای فسخ  قرارداد ناگلسمان باشد. این مربی آلمانی تابستان ۲۰۲۱ بود که جانشین هانسی فلیک در بایرن مونیخ شد و حالا این سناریو در تیم ملی فوتبال آلمان ممکن است تکرار شود.

فلیک ۵۸ ساله که پس از مسابقات یورو ۲۰۲۰ جانشین یواخیم لو در تیم ملی آلمان شد، در این تیم نتوانست انتظارات را برآورده کند و در مدتی که هدایت مانشافت را برعهده داشت، در ۲۵ بازی آمار ۱۲ برد، هفت تساوی و ۶ شکست را از خود برجای گذاشت.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا