گیلان

بهره‌مندی ۹۸درصدی روستاهای گیلان از طرح هادی

به گزارش برگزیده های ایران از رشت، حامد دائمی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طرح هادی یکی از طرح‌های بسیار مهم در کشور است، اظهار کرد: بر اساس آخرین آمار طرح هادی در گیلان به بهترین و با سرعت بسیار زیاد در روستاهای این استان در حال انجام است.

وی با اشاره به بهره‌مندی ۹۸ درصدی روستاهای گیلان از طرح هادی افزود: گیلان دارای دو هزار و ۶۰ خانوار بالای ۲۰ خانوار است که از این تعداد دو هزار روستا از طرح هادی برخوردار شدند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در استان گیلان از بازنگری طرح هادی در کشور پس از چندین سال خبر داد و گفت: طرح‌های هادی پس از ۱۰ سال بازنگری شده و این بازنگری در ۱۴۴ روستا در دستور کار بنیاد مسکن قرار دارد.

دائمی، یکی از اهداف بنیاد مسکن‌ در روستاها را کاهش آمار و تلفات ناشی از حوادث غیر مترقبه دانست و تصریح کرد: خوشبختانه اقدامات صورت گرفته توسط بنیاد مسکن در روستاهای کشور و گیلان، امروزه خسارات جانی و مالی در روستاها به شدت کاهش یافته است.

وی با تأکید بر لزوم توجه به ایجاد فرصت شغلی در روستاهای گیلان بیان کرد: افزایش سطح کیفی زندگی در روستا‌ها و رغبت افراد برای زندگی در این مناطق، با افزایش فرصت‌های شغلی حوزه گردشگری از مزایای اجرای طرح‌های هادی روستایی است.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا