اخبار ورزشی

آتش‌بازی نیمار و رفقا در استادیوم آزادی

آتش‌بازی نیمار و رفقا در استادیوم آزادی

به گزارش خبرگزاری برگزیده، دیدار تیم‌های فوتبال نساجی مازندران و الهلال عربستان در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه امروز سه شنبه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد که این دیدار با برتری ۳ بر صفر آبی پوشان عربستانی به پایان رسید. میتروویچ (۱۸)، نیمار (۵۹) و صالح الشهری (۹۰) برای الهلال گل زدند.

نساجی که اولین سال حضورش در لیگ قهرمانان آسیا را تجربه می‌کند و در اولین دیدارش تیم مومبای سیتی هند را شکست داده بود، با تمام توانش گام در دیدار با الهلال پرستاره گذاشت که نیمار برزیلی را در مرکز زمین به عنوان مرد همه کاره در اختیار داشت.

بازی طبق پیش بینی شروع شد و این تیم مهمان بود که فشار را روی دروازه نساجی وارد کرد و خیلی زود به گل رسید اما کمک داور اعلام آفساید کرد تا شاگردان رحمتی از شوک زودهنگام رها شوند اما فشار یاران نیمار همچنان ادامه داشت تا اینکه در دقیقه ۱۸ بالاخره دروازه نساجی باز شد.

در ادامه نساجی کمی از زیر فشار تیم الهلال خارج شد اما در دقیقه ۳۱ درگیری بازیکنان دو تیم برای دقایقی بازی را متوقف کرد. این درگیر که با حضور پرتعداد بازیکنان و پرتاب اشیاه از سوی تماشاگران همراه بود، در نهایت با اخراج دو بازیکن از نساجی و الهلال خاتمه یافت. سلمان فرج از الهلال و امیرمحمد هوشمند از نساجی با کارت قرمز مستقیم داور اخراج شدند.

پس از آرام شدن فضا بازی از سر گرفته شد اما افت کیفیت دو تیم بازی را از تب و تاب انداخت و توپ بیشتر در میانه میدان در گردش بود. داور برای این دیدار ۱۳ دقیقه وقت اضافه در نظر گرفت که در اولین دقیقه وقت اضافه نیمار تا آستانه باز کردن دروازه نساجی پیش رفت اما مظاهری توپ او را مهار کرد.

آتش‌بازی نیمار و رفقا در استادیوم آزادی

در ادامه بازهم این الهلال بود که توپ را در اختیار داشت و نساجی در نیمه زمین خودش دفاع کرد تا نیمه اول با همان یک گل به سود آبی پوشان الهلال به پایان برسد.

در نیمه دوم شرایط نساجی کمی بهتر شد و هر چند در برخی دقایق تحت فشار تیم الهلال بود اما موقعیت‌های بهتری را روی دروازه حریف عربستان ایجاد کرد که در دو مورد دروازه الهلال تا آستانه باز شدن پیش رفت. در یک صحنه شوت محکم آزاد را دروازه بان حریف برگرداند و در یک مورد هم شوت محکم و زیبای بابایی پس از برخورد به تیر افقی دروازه به زمین برگشت.

با این حال این الهلال بود که از موقعیت‌های کمش در نیمه دوم به بهترین شکل ممکن استفاده کرد و نیمار در دقیقه ۵۹ از اشتباه مدافعان نساجی استفاده کرد و با شوتی تماشایی دروازه مظاهری را باز کند تا اولین گل خود برای الهلال را در ورزشگاه آزادی به ثمر برساند.

در دقایق پایانی نساجی حملاتی را روی دروازه الهلال پی ریزی کرد اما نتوانست از آنها استفاده کند اما الهلال در اولین دقیقه وقت اضافه سومین گل را هم به ثمر رساند تا در نهایت تیم شمالی بازی دومش در لیگ قهرمانان آسیا را ۳ بر صفر واگذار کند. نساجی به دلیل بردن تیم هندی فعلاً ۳ امتیازی است.

۲۵۸۲۵۸

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا