خراسان رضوی

بیش از ۹۰ درصد بیماران کرونایی بستری در بیمارستان قائم(عج) افراد واکسن‌نزده هستند

به گزارش برگزیده های ایران از مشهد به نقل از وب دا، دکتر حسن خداپرست اظهار کرد: میانگین مراجعه روزانه بیماران مشکوک و با علائم کرونا به اورژانس بیمارستان قائم(عج) ۱۰ نفر بوده که از این تعداد ۲ نفر بستری می‌شوند و ۸ نفر دیگر تحت درمان سرپایی قرار می‌گیرند و ادامه روند درمانی‌شان را طبق تشخیص پرشک در منزل دنبال می‌کنند.

مدیر بیمارستان قائم(عج) تأکید کرد: از آنجایی که نشانه‌های موج ششم بحران کرونا در این بیمارستان دیده نشده یک سوم دستگاه‌های اکسیژن‌ساز در حال استراحت و سرویس دوره‌ای برای موج بعدی بوده تا در زمان نیاز خدمات کامل و بی‌نقصی ارائه شود.

وی با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد مبتلاها و بستری‌ها در بخش‌های ویژه کرونا بیمارستان قائم(عج) افراد واکسن‌نزده هستند، خاطرنشان کرد: همچنین موارد واکسن زده هم علائم خفیفی دارند و این نشان از اهمیت و اثربخشی واکسن کرونا دارند.

خداپرست ادامه داد: معتقدیم که اکنون بهترین زمان برای تکمیل واکسیناسیون است، همه واکسن‌ها تأیید شده بوده و فرصت انتخاب هم برای فرد فراهم است و نباید به هیچ وجه تحت تأثیر اخبار کذب واکسن‌هراسی قرار بگیریم.

مدیر بیمارستان قائم(عج) در خصوص خدمات‌رسانی به بیماران غیرکرونایی بیمارستان قائم(عج)، گفت: ارائه خدمات به بیماران غیرکرونایی سرعت گرفته و پس از موج پنجم بحران کرونا فرصت بیشتری برای خدمت‌رسانی به این گروه از بیماران که اغلب موارد مغز و اعصاب داخلی، گوارش، قلب و ریه هستند، فراهم شده است.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۸


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا