مناطق آزاد

بیمارستان کیش در کانون تحولات اساسی و ارتقاء سطح خدمات درمانی

بیمارستان کیش در کانون تحولات اساسی و ارتقاء سطح خدمات درمانی

به گزارش برگزیده های ایران از کیش : سعید پورزادی ضمن بازدید از بخش های مختلف بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش و نحوه ارائه خدمات درمانی به مراجعه کنندگان؛ دستور راه اندازی اتاق عمل قلب باز، تعویض تجهیزات قدیمی و فرسوده و اصلاح برخی از مشکلات موجود در ساختمان بیمارستان کیش را صادر کرد.

سعید پورزادی در ادامه این بازدید افزود: محل اسکان پزشکان، راه اندازی ترانسفر از فرودگاه و بالعکس، استفاده از پزشکان مجرب و متخصص در حوزه های مختلف، پروانه بهره برداری، بیمه تامین اجتماعی و وضعیت آمبولانس های این مرکز درمانی از جمله موضوعات مهمی است که باید با پیگیری ویژه سازمان حل شوند.

کامران فردوسی رئیس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش نیز ضمن ارائه گزارشی جامع از عملکرد بیمارستان در رابطه با ارائه خدمات مطلوب و جلب رضایتمندی مراجعه کنندگان، گفت: با توجه به مراجعه شمار زیادی از ساکنان و گردشگران به این مرکز درمانی در تلاش هستیم بهترین خدمات درمانی را به عموم کیشوندان و گردشگران ارائه دهیم.

فردوسی تکریم مراجعه کنندگان و ارائه خدمات درمانی را یکی از ماموریت های مهم و ارزشمند بیمارستان کیش برشمرد و اظهار داشت: خوشبختانه سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش نسبت به مشکلات بیمارستان آگاهی کامل دارد و به طور حتم با حمایت ایشان می توانیم در کوتاه ترین زمان ممکن بخش عمده ای از مشکلات را حل کنیم.

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا