سمنان

تأکید استاندار سمنان بر تبدیل وضعیت ایثارگران

به گزارش برگزیده های ایران از سمنان، سید محمدرضا هاشمی، استاندار سمنان امشب در جلسه شورای راهبری توسعه مدیریت استان که در سالن جلسات کوثر استانداری سمنان برگزار شد، اظهار کرد: امروز بالاترین سرمایه نظام جمهوری اسلامی، اعتماد مردم است و شورای راهبری توسعه مدیریت باید در راستای تقویت این مهم بکوشد.

وی افزود: یکی از وظایف ذاتی شورای توسعه مدیریت استان سمنان این است که در چارچوب قانون، پاسخگوی مردم باشد و حقوق شهروندی را ارتقا بخشد.

استاندار سمنان بیان کرد: جلوگیری از وقوع فساد، اختلاس و کم‌کاری از دیگر وظایف بسیار مهم و تأثیرگذار این شورا است که ضرورت دارد در تحقق آن بکوشد.

هاشمی عنوان کرد: مدیران و دستگاه‌های اجرایی دقت داشته باشند که بحث تبدیل وضعیت ایثارگران، از شاخص‌های اصلی ارزیابی دستگاه‌های اجرایی بوده و باید در این خصوص اهتمام جدی ورزند.

وی با بیان اینکه استان سمنان در تمامی حوزه‌ها در کشور پیشرو و پیشگام است، گفت: ضرورت دارد تا عملکرد استان در شورای راهبری توسعه مدیریت شاخص بوده و در این مسیر از تمامی ظرفیت‌ها برای دستیابی به این مهم استفاده کند.

استاندار سمنان با تأکید بر اینکه اقدامات لازم در راستای تحقق ارتقای شاخص‌های اداری در استان در دستور کار قرار گیرد، خاطرنشان کرد: مدیران مکلف هستند تا در برگزاری دوره‌های آموزشی اهتمام ورزیده و خروجی این دوره‌ها نهایتاً در ارتقای شاخص‌های علمی، مهارتی و تخصصی مشهود باشد.

انتهای پیام/۷۴۰۰۷/ز/س/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا