همدان

بیانیه گام دوم انقلاب از سوی برخی مسوولان نادیده گرفته شده است

بیانیه گام دوم انقلاب از سوی برخی مسوولان نادیده گرفته شده است

به گزارش خبرگزاری برگزیده استان همدان، حجت‌الاسلام‌ محمد مصدق که روز شنبه در مراسم تکریم و معارفه رئیس کل دادگستری استان همدان سخن می گفت با اعلام مطلب و با تاکید بر ضرورت توجه مسوولان اجرایی استان در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب، افزود: در این بیانیه به خوبی، هم مسایل قبل از پیروزی انقلاب و هم راه پیشروی آینده تبیین شده است.

معاون اول قوه قضائیه با گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: این انقلاب بزرگترین و مهمترین انقلابی بود که در دنیا در نیمه دوم قرن بیستم زمانی که در جهان همه مسایل بین دو ابرقدرت غرب و شرق تقسیم شده بود با شعار نه شرقی و نه غربی در بهمن ۵۷ به پیروزی رسید.

وی اظهار داشت: هرچند برخی سعی می‌کنند که انقلاب ایران اسلامی را با انقلاب‌های چین و هند یا سوریه و فرانسه مقایسه کنند، با این وجود با نگاه به وصیت نامه امام (ره) که فرمودند:«انقلاب اسلامی از همه انقلاب‌ها جداست؛ هم در پیداش و مبارزه و هم در انگیزه و قیام و تردیدی نیست که انقلاب اسلامی یک هدیه الهی از جانب خدا به ملت ایران است».

معاون اول قوه قضاییه افزود: انقلاب اسلامی ریشه و ماهیت دینی و مذهبی داشته و همه اقشار مردم در به ثمر نشستن آن سهیم بوده‌اند.

وی اضافه کرد: امروز با تمام دشمنی‌های استکبار جهانی، این آرامش و امنیتی که وجود دارد به برکت همکاری ارگان‌ها است و باید بدانیم تضعیف نیروی‌های‌ امنیتی و انتظامی از خواسته‌های دشمن است و نباید در این مسیر حرکت کرد.

مصدق در ادامه ارتباط مستقیم با مردم، حمایت از تولید و شرکت‌های دانش بنیان و جلوگیری از تعطیلی کارخانه‌ها،‌ صیانت از حقوق عامه، تکریم ارباب رجوع، قطع دست متجاوزان بیت المال، مبارزه جدی با اخلال گران اقتصادی تلاش برای صلح و سازش را از رئیس جدید دادگستری همدان خواستار شد.

وی تاکید کرد: تلاش برای اجرای عدالت، حفظ حقوق عمومی و دفاع از حقوق مردم وظیفه ذاتی قوه قضاییه است.

معاون اول قوه قضائیه یادآور سد: دشمنان درصدد هستند با ترفندهای مختلف مشارکت در انتخابات کمرنگ شود بنابراین باید با حضورپررنگ مردم پای صندوق های رای این دسیسه را خنثی و آنان را مایوس کرد.

در این مراسم از زحمات محمدرضا عدالتخواه تقدیر و بهروز محمدی مهر به ریاست کل دادگستری استان همدان منصوب شد.

۴۶

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا