اخبار ورزشی

تارتار: هر بازی برای ما فینال است/ باید به اسکوچیچ احترام بگذاریم

به گزارش خبرنگار ورزشی برگزیده های ایران، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از بازی با پیکان اظهار داشت:بازی معوقه است و هر دو تیم شرایط خوبی در جدول دارند. بسیار بازی ارزشمندی است، هر تیم برنده شود شرایط خوبی خواهد داشت.

وی افزود:بازی سنگینی برای هر دو تیم است، امیدوارم بتوانیم ۳ امتیاز را بگیریم.

تارتار ادامه داد: دو تیم تمرینات پیش فصل را زود شروع کردند و از نظر امکانات و زیر ساخت مشکلی نداشتند و از همه نظر شرایط برای کار کردن برای مربیانشان فراهم بوده است. امیدوارم با ارائه یک بازی خوب سه امتیاز را بگیریم. از اینکه پیکان روند خوبش را از فصل گذشته شروع کرد و ادامه می دهد خوشحالم. سال خوبی را در پیکان داشتم. جوانانی که فصل گذشته با آنها سرو کله زدم به بار نشسته اند.

وی در مورد شرایط خوب تیم ذوب آهن در این فصل گفت: از روز اول با کادرمان قرار گذاشتیم و سخت تلاش کردیم. خدا را شکر نسبتا تا اینجای کار خوب عمل کردیم. با وجود قرعه سختی که داشتیم نباید کار را تمام شده بدانیم. هر بازی برای ما فینال است و اگر بخواهیم در باد بازی های قبل بخوابیم دچار مشکل می شویم.  بازی به بازی پیش می رویم و هدف مان این است که در پایان فصل جایگاه مناسبی داشته باشیم.

سرمربی ذوب آهن در مورد اینکه پیش فصل خوبی را پشت سر گذاشتید گفت: معمولا تیم ها در شروع فصل خیلی هوشیار نیستند و هارمونی لازم را به دست نیاورده اند. در کورس رقابت پایان فصل نیستند که دنبال تمام امتیازها باشند و این کار را برای تیم های غیر مدعی راحت تر می کند. در این فصل ها هم به تیم های مدعی برخورد کرده ایم و سربلند بوده ایم.
این موضوع برای مربیان و بازیکنان انگیزه ای هست. مهم سه امتیازی است که سخت دنبالش هستیم. اگر بتوانیم پیروز شویم در ادامه راه خیلی به  ما کمک می کند. پیکان از نظر فنی وقتی توپ ندارد خطرناک تر هست و به خاطر نیروی جوانی که دارند خوب پرسینگ دارند و حریف را به خوبی آنالیز کرده ایم.

تارتار در مورد اینکه چرا خط حمله ضعیف دارید و مهاجمان شما گل نمی زنند گفت: شما باید ببینید با چه قرعه ای روبه رو شدیم. با تیم های اول و دوم جدول بازی کرده ایم و یک بازی هم در آبادان داشتیم. مقابل استقلال هم که بازنده شدیم موقعیت های گل داشتیم و می توانستیم بازنده نباشیم. بازیکنانی که خوب گل می زنند خیلی سریع ترانسفر می شوند و با توجه به شرایط اقتصادی که هست سریع از فوتبال کشور می روند باید بازیکنان را ساخت و ساختن هم زمان بر است و جوانان باید کار کنند و ابتدای فصل هستیم و  هر چه بیشتر کار کنیم بازیکنان ما بیشتر با هم هماهنگ می شوند. من از بازیکنانم در خط حمله راضی هستم.

سرمربی ذوب آهن در مورد حواشی ایجاد شده برای تیم ملی به دلیل دعوت نشدن مهدی طارمی گفت: الان زمانی نیست که در این مورد حرف بزنیم و تیم ملی امروزبازی دارد اما نباید کاری کنیم که نفر اول کادر فنی تیم تمرکزش را از دست بدهد. اسکوچیچ اگرچه یک خارجی است اما در حال حاضر سرمربی تیم کشورمان است و باید تمام قد از او حمایت کنیم. طارمی بازیکن ارزشمندی است اما بحث تیم فرق می کند و باید به تصمیم اسکوچیچ احترام بگذاریم و امیدوارم تیم ملی امروز برنده شود.

وی در مورد تغییرات مکرر مربیان تیم ها در ۴ هفته ابتدایی لیگ گفت: شرایط فرق می کند، گاهی سرمربی کار می کند و باشگاه عذرش را می خواهد اما برعکس زمانی مربی برای اینکه تیمی دیگر شرایط بهتری دارد می خواهد از تیمش جدا شود .قانون باید به گونه ای باشد که عدالت اجرا شود. با مربی که تیم ر ا ترک می کند برخورد کنند تا مربی به راحتی تیمش را عوض نکند اما وقتی باشگاهی به راحتی مربی را کنار می گذارد قوانین باید به گونه ای باشد که حق مربی ضایع نشود و در همه موارد عدالت را در نظر بگیریم.
انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا