اصفهان

شورای فرهنگ عمومی شهرضا به خواسته‌های مردم توجه کند

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از شهرضا، حجت‌الاسلام محسن طالب‌پور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرضا با بیان اینکه با وجود گذشت ۴۳ سال از انقلاب هنوز بر استکبارستیزی تأکید داریم، اظهار داشت: اگر استکبار از استکبارش دست بردارد، ما هم از مخالفت دست بر می‌داریم، اگر استکبار نباشد، استکبارستیزی خود به خود حذف می‌شود.

وی با اشاره به ماجرای دزدیده شدن کشتی نفتی گفت: در ماجرای دزدی دریایی آشکارا به خودشان اجازه دادند، کشوری که صادرات نفتی دارد در آب‌های آزاد کشتی را توقیف کنند و کشتی بیاورند و نفت را در آن تخلیه کنند با کدام قانون بین‌المللی این اقدام مطابقت دارد.

طالب‌پور با بیان اینکه بر اساس نیاز باید نفت صادر کنیم و به ناحق صادرات نفت ما را تحریم کردند، بیان کرد: دنیا به نفت ما نیاز دارد، قلدری از این بالاتر چه چیزی است، از نیروهای مسلح به ویژه نیروی دریایی سپاه باید تشکر کرد که این افتخار را برای کشور آفریدند.

امام جمعه موقت شهرضا در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان اینکه شورای فرهنگ عمومی در همه شهرستان‌ها تشکیل شده و مسؤولان در راستای تقویت فرهنگ عمومی اقداماتی را انجام می‌دهند، ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در دیداری با برگزارکنندگان کنگره شهدا فرمودند، باید خیابان‌ها و کوچه‌های ما به نام شهدا مزین شود، گلی زیباتر و خوشبوتر از نام شهدا نیست، کوچه‌ها را اگر شماره‌گذاری کردند نباید به حذف نام شهید منجر شود.

وی با بیان اینکه بعضی از خیابان‌ها به نام شخصیت‌ها است، اما شهید آن حذف شده است، عنوان کرد: شورای فرهنگ عمومی شهرضا به برخی از گلایه‌های مردم باید بیشتر توجه کند.

طالب‌پور با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بارها اشاره کردند که باید اقتصادمان داخلی و مقاومتی باشد، افزود: تولیدکنندگان باید در کنار تولید انبوه به کیفیت هم توجه کنند، به ویژه در تولید مواد غذایی، در صنعت خودور پایین بودن کیفیت آن، سالانه تلفات بسیاری وارد می‌کند، در تولید داخلی باید اعتماد کنیم و تولیدکننده هم کیفیت را افزایش و قیمت را کاهش دهد.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ج/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا