Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
تجلیل از بانوان قهرمان اصفهانی در اولین دوره رقابت‌های پاورلیفتینگ کشور - خبرگزاری برگزیده های ایران
اصفهان

تجلیل از بانوان قهرمان اصفهانی در اولین دوره رقابت‌های پاورلیفتینگ کشور

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از اصفهان، مریم گلی‌باغ در مراسم تجلیل از بانوان قهرمان استان اصفهان در رقابت‌های پاورلیفتینگ کشور، اظهار داشت: حضور در جمع ورزشکاران باعث افتخار است، ورزش قلب تپنده جامعه است و کسی که به عنوان ورزشکار در جامعه شناخته می‌شود نقش بسزایی‌ دارد.

نایب رئیس بانوان هیات بدنسازی استان اصفهان ادامه داد: خوشحال هستیم که این در استان ما به مسابقات بانوان بها داده می‌شود، هنگامی که مسابقات بانوان به صورت رسمی برگزار می‌شود باید از فیلترهای زیادی عبور کند، چندسال است که پیگیر برگزاری این مسابقات هستیم که خوشبختانه امسال این اتفاق افتاد‌.

وی بیان داشت: رسالت فرهنگی هیات بدنسازی معرفی این رشته‌ها به جامعه است و هرچند کوچک از کسانی که در این رشته‌ها فعالیت می‌کنند قدردانی شود و اهمیت آن نشان داده شود.

گلی‌باغ در خصوص این رقابت‌ها عنوان داشت: اولین دوره مسابقات کشوری پاورلیفتینگ بانوان در شهر یاسوج، ۵ تا ۸ آبان ماه برگزار شد؛ تیم استان اصفهان در چهار رده سنی، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان در همه اوزان اعزام داشت.

نایب رئیس بانوان هیات بدنسازی استان اصفهان خاطر نشان کرد: در رده نوجوانان به مقام اول تیمی رسیدیم و در رده‌های دیگر سنی ۸ مقام بدست آوردیم، یک مدال طلا، ۴ نقره و ۳ برنز حاصل زحمات ورزشکاران تیم اصفهان در این دوره از رقابت‌ها بود.

وی بیان داشت: تیم استان اصفهان در این مسابقات درخشید، چند داور فدراسیون از استان قضاوت این رقابت‌ها را به عهده داشتند.

گلی‌باغ در خصوص اعزام ورزشکاران به این رقابت‌ها تصریح کرد: قبل از اعزام تیم به این رقابت‌ها، مسابقات انتخابی در شهرستان نجف‌آباد در قالب مسابقات انتخابی شهرستان‌های استان اصفهان برگزار شد و نفرات برتر در این رقابت‌ها به مسابقات کشوری اعزام شدند.

نایب رئیس هیات بدنسازی استان اصفهان با بیان این که استارت رشته پاورلیفتینگ بانوان در سطح استان اصفهان زده شده، ادامه داد: بخشنامه برای سایر شهرستان‌های ارسال شده که مسابقات در اواخر آبان و آذر ماه در مبارکه، شاهین‌شهر و شهرضا برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: پاورلیفتینگ جزء رشته‌های پرطرفدار و زیر مجموعه هیات بدنسازی است و استارت رسمی آن تا قبل از این زده نشده بود و به صورت رسمی مسابقه نداشتیم، با دوره‌های داوری که از سمت فدراسیون برگزار شد و استان اصفهان که حدود ۳۰ داور دارد که از طرف فدراسیون مدرک گرفتند، از این پس این مسابقات به صورت رسمی برگزار می‌شود.

گلی‌باغ در پایان گفت: هیات هم از مسابقات بانوان پشتیبانی می‌کند، همچنین برای این مسابقات اعزام برون‌مرزی خواهند داشت و به همین دلیل در راستای پیشرفت این رشته ورزشی هیات فعالیت‌های بیشتری انجام خواهد‌ داد.

 

درخشش ورزشکاران اصفهان، بین ۳۰۰ ورزشکار کشور

مریم اکبری نیز در خصوص این رقابت‌ها اظهار داشت: برای اولین بار بود که مسابقات پاورلیفتینگ بانوان به صورت رسمی زیر نظر فدراسیون بدنسازی انجام شد و خوشبختانه اصفهان با کسب ۸ مدال در رده‌های مختلف و کسب کاپ تیمی در رده‌ نواجوانان خوش درخشید که در بین بالای ۳۰۰ ورزشکار که در این رقابت‌ها حضور داشتند اصفهان توانست این کاپ را کسب کند.

سرپرست تیم پاورلیفتینگ استان اصفهان بیان داشت: پاورلیفتینگ بانوان قبلا غیرقانونی بود و مسابقات استانی تقریبا یک هفته قبل از مسابقات کشوری برگزار شد، آنقدری که نیاز بود ورزشکاران برای تمرین فرصت نداشتند ولی چون ورزشکارانی بودند که از قبل مدت طولانی بود تمرین می‌کردند، توانستند بین ۳۰۰ ورزشکار خوش بدرخشند.

به گزارش برگزیده های ایران، در این مراسم از ورزشکاران مدال‌آور، سرپرستان و مربیان تیم و داوران در اولین دوره از رقابت‌های پاورلیفتینگ بانوان کشور تجلیل به عمل آمد‌.

انتهای پیام/۶۳۱۲۶/ج/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا