Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
تحریم‌های جدید زلنسکی علیه روسیه - خبرگزاری برگزیده های ایران
اخبار روز

تحریم‌های جدید زلنسکی علیه روسیه

تحریم‌های جدید زلنسکی علیه روسیه

به گزارش خبرگزاری تاس، ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهوری اوکراین علیه “آندری کونچالوفسکی”، کارگردان، “آنجلینا ووک”، مجری تلویزیون، “رودیون میروشکین”، سفیر سابق لوهانسک در روسیه و چند تن از خبرنگاران روسی تحریم وضع کرده است.

بر اساس حکم زلنسکی که در وبسایت ریاست جمهوری اوکراین منتشر شد، آمده است: بر اساس ماده ۱۰۷ قانون اساسی اوکراین، من اعلام می‌کنم که قطعنامه شورای دفاع و امنیت ملی اوکراین در تاریخ ۱۵ ژانویه ۲۰۲۳ اجرایی شود و بر اساس آن، یکسری از چهره‌های فرهنگی و خبرنگاران روسی تحت تحریم‌های اقتصادی و یکسری اقدامات محدود کننده قرار می‌گیرند.

این حکم از همان روز یکشنبه اجرایی شده است.

تحریم ها علیه ۱۹۸ فرد روسی اعمال شده که همگی خبرنگار، مجری تلویزیون، وبلاگ نویس، ستون نویس، بازیگر، خواننده و یک نفر هم فرماندار سابق مسکو است.

همچنین در میان افرادی که در این فهرست قرار دارند، می‌توان به یکسری از اتباع اوکراینی و بلاروسی نیز اشاره کرد که خبرنگار، نویسنده و تحلیلگر سیاسی هستند.

تحریم‌ها برای ۱۰ سال وضع شده و شامل مسدودسازی حساب‌های بانکی، تعلیق فعالیت‌های مالی و اقتصادی،‌ توقف تبادل و همکاری‌های فرهنگی، ممنوعیت ورود به اوکراین و عودت جوایز دولتی اوکراین می‌شود.

تحریم‌های قبلی مربوط به هفتم ژانویه علیه ۱۱۷ فرد روسی از جمله “نیکیتا میخالکف”، کارگردان روسی و “فیلیپ کرکوروف”، خواننده پاپ این کشور بود.

۳۱۱۳۱۱

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا