زنجان

سردار غیب پرور: بسیج در عرصه‌های مختلف مشکل‌گشا بوده است/در فتنه ۸۸ با جنگ احزاب مدرن مواجه بودیم

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران در زنجان، سردار غلامحسین غیب پرور ظهر امروز در رزمایش ۸ هزار نفری اقتدار بسیجیان استان زنجان اظهار کرد: در این پیام مقام معظم رهبری از رویش‌های با طراوت بسیج می‌خواهند که قدردان جایگاه خود باشند.

جانشین فرماندهی کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی(ع) با بیان اینکه اثربخشی و مشکل گشا بودن بسیج در عرصه‌ها مورد تاکید مقام معظم رهبری است، افزود: مقام معظم رهبری اهل تعارف نبوده و مانند امام (ره) هر کلمه‌ای که بیان می‌کنند از سر حکمت است.

وی با اشاره به اینکه بسیج در عرصه‌های مختلف حقیقتا مشکل گشا بوده است، عنوان کرد: هر جا انقلاب دچار اختلال شد، بسیج با ورود خود ورق را به نفع نظام اسلامی برگرداند.

سردار غیب پرور با اشاره به اینکه فکر تشکیل بسیج قبل از انقلاب در تفکر امام راحل بود، عنوان کرد:  هر کجا بسیج در میدان بوده ما موفقیت کسب کرده‌ایم.  

جانشین فرماندهی کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی(ع) با اشاره به اینکه امام انقلابش را به پشتوانه مردم آغاز و به فتح و پیروزی رساند، ادامه داد: دشمن انقلاب را برنتابید و توطئه‌های خود را از همان روزهای اول پیروزی علیه نظام اسلامی آغاز کرد.

وی با بیان اینکه شهیدان، رزمندگان، ایثارگران و جانبازان مردمانی بودند که امام را نصرت کرده و یاری رساندند، تصریح کرد: در یک سال و نیم اول جنگ نظام اسلامی پیروز نشد و هر جا که بعثی‌ها اراده کردند از سردشت و پیرانشهر تا جبهه میانه ایلام و کرمانشاه و دزفول سوسنگرد تا برسد به آبادان و خرمشهر و دهلران و شوش در همه جا پیشروی کرد.

سردار غیب پرور با بیان اینکه در یک و نیم سال اول نیروی بسیجی نداشتیم و ارتش قهرمان و سپاه پاسداران منزوی و به کنار زده شده بودند، بیان کرد: با حضور بسیج در جبهه، راه  برای حضور مردم در دفاع باز شد و عملیات‌های بزرگی همچون طریق القدس، محرم، فتح المبین، بیت‌المقدس، کربلای ۴ و ۵ و ۸ ، فتح و ظفر رقم خورد.

جانشین فرماندهی کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی(ع) با اشاره به فتنه سال ۷۸ در دوران جریان اصلاح طلب که سعی در ایجاد انحراف و تفکر غربی در جامعه داشت، گفت: باز بسیج در این فتنه میدان‌داری کرد، در حالی که دشمنان می‌خواستند سفره انقلاب را جمع کنند.

وی فتنه ۸۸ را از دیگر توطئه‌های دشمنان علیه نظام اسلامی خواند و افزود: در فتنه ۸۸ با جنگ احزاب مدرن مواجه بودیم که با توفیق الهی و نظر اهل بیت عصمت و طهارت(ع) باز هم بسیج باطل السحر شد.

سردار غیب‌پرور گفت: امروز هم بسیج همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند همچنان که بسیج در دهه‌های گذشته ثابت کرده است که تمام کننده و اثر بخش است، می‌تواند در مسائل عمومی کشور و ملت اثرگذار باشد.

انتهای پیام/۷۳۰۰۹


 2021-11-27 02:05:34

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا