اصفهان

تداوم آلودگی هوای اصفهان| مدارس و دانشگاه‌ها تا آخر هفته غیرحضوری شد

تداوم آلودگی هوای اصفهان| مدارس و دانشگاه‌ها تا آخر هفته غیرحضوری شد

به گزارش برگزیده های ایران از اصفهان، منصور شیشه فروش با اشاره به تداوم شرایط آلودگی هوا و قرارگیری شاخص کیفیت هوای اصفهان و برخی مناطق در شرایط ناسالم اظهار کرد: کمیته شرایط اضطرار آلودگی هوای استان اصفهان با درنظرگرفتن تقاضای دانشگاه علوم پزشکی، کلاس های درسی در تمامی مقاطع تحصیلی دانشگاه ها و مدارس در مناطق شش گانه آموزش و پرورش اصفهان، فلاورجان، خمینی شهر، برخوار، مبارکه، شاهین شهر، نجف آباد و مهردشت، زرین شهر، فولادشهر، سجزی، کاشان و آران و بیدگل در روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۱۳ و ۱۴ دی ماه را غیرحضوری و فعالیت مهدهای کودک، پیش دبستانی و آموزش استثنایی در این مناطق را تعطیل اعلام کرد.

وی اضافه کرد: مطابق با تصمیم این کمیته، بخشی از کارکنان ادارات و دستگاه های اجرایی که در گروه های حساس و پرخطر قرار دارند ازجمله کارکنانی که به بیماری های قلبی، عروقی، ریوی مزمن و بیماری های زمینه ای مبتلا هستند، بانوان باردار وکارکنان خانم دارای فرزند دبستانی و زیرشش سال، طی دو روز ۱۳ و ۱۴ دی ماه به صورت دورکاری انجام خدمت خواهند نمود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تصریح کرد: طرح محدودیت تردد خودروهای با پلاک زوج وفرد در شهر اصفهان طی این دو روز از درب منزل اجرایی خواهد شد.

شیشه فروش افزود: مطابق با تصمیم این کمیته، ایستگاه های سلامت با هدف اطلاع رسانی، آموزش و ارائه خدمات مرتبط، در میادین بزرگ و پرترافیک شهرها توسط دانشگاه علوم پزشکی و جمعیت هلال احمر استان استقرار خواهند یافت.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان توصیه کرد، شهروندان ضمن اجتناب ازحضور در فضاهای باز و هسته های مرکزی و پرترافیک شهرها، درصورت لزوم به حضور در این اماکن حتما از ماسک استفاده نمایند.

شیشه فروش اضافه کرد: در دو روزهای آینده فعالیت واحدهای تولید شن و ماسه، آجر و آسفالت و نیز انجام هرگونه عملیات خاکبرداری در مناطق یاد شده ممنوع است.

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا