اصفهان

تداوم آلودگی هوا در اصفهان/تعطیلی همه دانشگاه‌ها و مدارس تا پایان هفته

تداوم آلودگی هوا در اصفهان/تعطیلی همه دانشگاه‌ها و مدارس تا پایان هفته

به گزارش برگزیده های ایران از اصفهان، کمیته اضطرار آلودگی هوای اصفهان امروز نیز در محل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان تشکیل شد.

با توجه به هشدار هواشناسی درخصوص استمرار آلودگی هوا تا اواسط روز پنجشنبه در مناطق مرکزی و صنعتی استان اصفهان در این جلسه تصمیم بر آن شد که همه دانشگاه‌ها و همه مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش، پیش دبستانی، مهدهای کودک و مدارس استثنایی در مناطق شش گانه شهرستان اصفهان، فلاورجان، خمینی شهر، برخوار، مبارکه، شاهین شهر، نجف آباد، زرین شهر و فولادشهر همچنین بخش مرکزی کاشان، آران بیدگل و شهر سجزی در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (۳۰ آذر ماه و یکم دی ماه) تعطیل خواهند بود.

همچنین مقرر شد طرح محدودیت تردد خودروها به صورت زوج و فرد در شهر اصفهان از ساعت ۸ الی ۱۳ و ۱۶ الی ۲۱ از درب منزل اجرایی شودو تردد خودروهای دودزا، فاقد معاینه فنی و فرسوده توسط پلیس راهور جلوگیری و اعمال قانون می‌شود.

به گفته منصور شیشه فروش، مدیرکل مدیری تبحران استانداری اصفهان، کارگروه اضطرار به صورت ۲۴ ساعته در استانداری اصفهان فعال است و موارد را رصد و پیگیری می‌کند.

گفتنی است هواشناسی استان همچنین نسبت به ورود و فعالیت سامانه سرد بارشی از عصر پنجشنبه در غرب استان هشدار داده و برای روزهای جمعه در مناطق غرب و جنوب و روز شنبه در اکثر مناطق بارش برف و باران و کاهش محسوس دما پیش‌بینی شده است.

امروز سه‌شنبه نیز براساس تصمیم روز گذشته کمیته اضطرار آلودگی هوای اصفهان، همه مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش، پیش دبستانی، مهدهای کودک و مدارس استثنایی در مناطق شش گانه شهرستان اصفهان، فلاورجان، خمینی شهر، برخوار، مبارکه، شاهین شهر، نجف آباد، زرین شهر و فولادشهر همچنین بخش مرکزی کاشان، آران بیدگل و شهر سجزی تعطیل بود و احتمال تمدید این شرایط برای روز چهارشنبه ۳۰ آذر وجود دارد.

۴۸

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا