البرز

ساختمان جدید شعبه کرج شرکت بیمه دی افتتاح شد

ساختمان جدید شعبه کرج شرکت بیمه دی افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری برگزیده از البرز؛ «طاهر موهبتی» مدیرعامل شرکت بیمه دی در این نشست با اشاره به برنامه‌های آتی شرکت گفت: در شرکت بیمه دی اولین گام ما برای جلوگیری از روزمرگی، تدوین یک برنامه عملیاتی در ادامه‌ی برنامه‌های توسعه‌ای قبلی بود که طی آن اهداف اصلی، برنامه‌ها و پروژه‌هایی در بستر الکترونیک و قابل پایش تعریف شد که مسیر اصلی ما برای نیل به اهداف کلان شرکت را ترسیم کرده است.

وی افزود: شرکت بیمه دی به عنوان یک بنگاه اقتصادی، سودآوری پایدار و کسب درآمد را به عنوان اصلی ترین هدف خود دنبال می کند تا بتواند با مدیریت هزینه ها و حفظ ارزش های سازمانی پاسخگوی صاحبان سهام و سایر ذینفعان خود باشد.

مدیرعامل بیمه دی درخصوص مشتری مداری و تکریم ایشان اظهار کرد: اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مشتریان و جامعه می تواند اعتماد عمومی را نسبت به صنعت بیمه بالا ببرد و در نتیجه حرکت به سوی فرهنگ سازی بیمه را تسهیل بخشد، که این مهم از اهداف تعریف شده صنعت بیمه نیز می باشد.

موهبتی در ادامه بیان کرد: در راستای افزایش کیفیت خدمات رسانی، شرکت بیمه دی در حال حاضر مدت زمان رسیدگی به پرونده های خسارت را به صورت چشمگیری کاهش داده و روند پرداخت خسارت ها به بیمه شدگان سرعت گرفته است.

وی همچنین با تاکید بر خدمت رسانی بر محور سلامت الکترونیک عنوان کرد: تحول دیجیتال، و خدمت رسانی در بستر الکترونیک رمز موفقیت بیمه دی خواد بود. همچنین هوشمند سازی و استفاده از هوش مصنوعی برای تسریع خدمت رسانی و ارتقای سطح کیفی ارائه خدمات بیمه ای می تواند وجه تمایزی برای بیمه دی در آینده ای نه چندان دور باشد.

«مجید بهزاد پور» رئیس کل بیمه مرکزی در این نشست با اشاره به قرارداد درمان خانواده معزز شهدا و ایثارگران، اظهار کرد: شرکت بیمه دی به عنوان یکی از اعضای صنعت بیمه کشور افتخار خدمت رسانی به این قشر معزز را دارد و به دلیل وجود یکی از مگا پروژه های درمانی کشور در این شرکت، حائز اهمیت است.

وی افزود: در سند تحول دولت، برای صنعت بیمه ۲۲ هدف دیده شده است که نشان از اهمیت این صنعت دارد و امید می رود با بهره گیری از این فرصت بتوانیم افق های روشنی را پیش روی صنعت بیمه متصور شویم.

گفتنی است در ادامه این نشست از پدر شهید معزز محسن کمالی دهقان تجلیل و قدردانی شد.

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا