فارس

شهید فهمیده الگوی فداکاری، ایمان و اخلاص جوانان و نوجوانان باشد

به گزارش برگزیده های ایران از فیروزآباد، حجت الاسلام محسن رضا بشارت در خطبه‌های عبادی، سیاسی نماز جمعه این شهرستان با اشاره به ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار جهانی اظهار داشت: همه مسلمانان باید مظهر حب و بغض در برابر استکبار به خصوص آمریکا باشند و صلابت شدت و قاطعیت داشته اما در برابر مومنان و مظلومان و رافت و محبت داشته باشند.

وی با بیان اینکه پیامبر اسلام(ص)در برابر مشرکان، معاندان و مستکبران محکم می‌ایستاد و استکبار ستیز بود افزود: مبارزه با استکبار یعنی افشاگری علیه او در هر جایی از جهان که دستمان برسد.
امام جمعه فیروزآباد ادامه داد: مبارزه با استکبار جهانی یعنی هر مظلومی در هر جایی از جهان اگر مورد ظلم استکبار باشد ما طرفدار مظلوم و با ظالم و مستکبران به شدت مخالف باشیم.

بشارت بیان داشت: مبارزه با استکبار جهانی به ویژه آمریکا یعنی اینکه اگر آنان علیه اسلام یا اصل از اصول اسلام بخواهند اقدام یا حیله ای کنند وظیفه خودمان بدانیم افشاگری کرده و آن حیله را خنثی کنیم.

وی ابراز داشت: باید روش‌های دشمنان و مستکبران را شناخت که اگر غیر از این باشد ممکن است در راهی قدم برداریم که دشمن می پسندد.امام جمعه فیروزآباد گفت: ۱۳ آبان روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال ۱۳۵۸در تهران است که دنیا به حقایق جدیدی در مورد لانه جاسوسی آمریکا دست یافت.

بشارت خاطرنشان کرد: اکنون همه دنیا می‌دانند که سفارتخانه‌های آمریکا، پایگاه های نظامی در جهان، نه یک مکان سیاسی بلکه پایگاه‌هایی برای انواع جاسوسی، خرابکاری و فراهم کردن فتنه‌ها و آشوب‌ها در کشورهای دیگر است.وی تصریح کرد: ماموریت اصلی لانه جاسوسی و شیطانی آمریکا ناآرام سازی جهان برای آسایش مستکبران صهیونیست است.

امام جمعه فیروزآباد افزود: آمریکا بر حسب خوی شیطانی که دارد دوست و دشمن نمی شناسد و حتی آلمان انگلیس و فرانسه از شر جاسوسی سفارتخانه‌های آمریکا در امان نیستند.بشارت در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اجلاس همسایگان افغانستان ادامه داد: اجلاس همسایگان افغانستان در تهران قابل توجه و حائز اهمیت است.وی اضافه کرد: یکی از محورهای مهم این اجلاس نگرانی‌ها و دغدغه‌های امنیتی منطقه و کشورهای همسایه است.

امام جمعه فیروزآباد اضافه کرد: خواب دشمنان و بدخواهان حزب الله و جبهه مقاومت در لبنان تعبیر نخواهد شد چرا که حزب الله لبنان و جبهه مقاومت آماده تر از همیشه درس صلابت، قاطعیت و مبارزه در برابر دشمنان دین خدا را از پیامبر اکرم(ص) آموختند.

وی در پایان سخنان خود با گرامیداشت روز دانش آموز و شهادت بسیجی شجاع ۱۳ ساله شهید حسین فهمیده تصریح کرد: بسیاری از جوانان،نوجوانان و دانش‌آموزان امروز ما نیز همچون شهید فهمیده با توجه به فهم، بصیرت، ایمان و اخلاصی که دارند آماده هرگونه ایثار، فداکاری و از خودگذشتگی هستند.
انتهای پیام/ف


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا