اصفهان

کشف چک‌های ۱۷۰ میلیاردی مسروقه از مخفیگاه سارقان منزل در شاهین‌شهر

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمدرضا میرحیدری اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در شهرستان شاهین‌شهر که موجبات تکدر خاطر مال باختگان را فراهم آورده و باعث نگرانی در بین شهروندان این شهرستان شده بود بلافاصله موضوع رسیدگی به این سرقت‌ها در دستور کار ویژه کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان مذکور قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان اصفهان افزود: با بررسی صحنه‌های وقوع سرقت و جمع‌آوری مدارک و مستندات لازم و ارسال آنها به آزمایشگاه تخصصی پلیس آگاهی استان هویت اصلی عاملان این سرقت‌ها به دست آمد و مشخص شد که باندی متشکل از ۴ سارق سابقه دار در این سرقت‌ها دست داشتند.

وی بیان داشت: سرانجام با تحقیقات وسیع و رصد دقیق و هوشمندانه، مخفیگاه این سارقان شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی ضربتی توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان و شهرستان شاهین‌شهر دستگیر شدند.

میرحیدری با بیان اینکه متهمان علاوه بر سرقت منزل در زمینه سرقت و جعل پلاک خودرو و سرقت محتویات داخل خودرو نیز فعال بودند اظهار داشت: در بازرسی از مخفیگاه این افراد ۹ دستگاه گوشی تلفن همراه، ۲۰ آچار خودرو، ۲ دستگاه ضبط خودرو، ۳۲ فقره چک مسروقه به همراه ۳ دستگاه شوکر، تعدادی سلاح سرد و تعدادی کارت و مدارک خودروی مال باختگان کشف شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان ارزش چک‌های مسروقه را ۱۷۰ میلیارد ریال و ارزش اموال مکشوفه از مخفیگاه متهمان ۵۰۰ میلیون ریال  ریال اعلام کرد و اظهار داشت: متهمان در تحقیقات صورت گرفته به ۲۰ فقره سرقت اعتراف کردند که به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا