چهارمحال و بختیاری

شهروندان شهرکرد با چند کلیک زباله‌های خود را تحویل دهند

شهروندان شهرکرد با چند کلیک زباله‌های خود را تحویل دهند

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران استان چهارمحال وبختیاری، محمدحسین واحدیان با اشاره به اجرای طرح تفیکیک زباله از مبداء در شهرکرد اظهارداشت: پس از انتخاب پیمانکار اقدامات لازم از جمله نصب کانکس در سطح شهر انجام و شهروندان زباله‌های قابل بازیافت خود را در مکان‌های مشخص شده تحویل می‌دهند.

وی با اشاره به جانمایی کانکس‌ها در محلات مختلف افزود: کانکس‌ها توسط پیمانکار در بلوار معلم، چالشتر جنب شهرداری، میرآبادغربی خیابان شهریار جنب مسجد فاطمیه، میرآباد شرقی جنب مسجد امام حسین(ع)، گودال چشمه جنب پارک جانبازان، خیابان امیرکبیر مقابل مسجد امام جواد(ع)، خیابان پاسداران جنب پارک پاسداران و بلوار کاشانی جنب هواشناسی نصب شده است.

شهردار شهرکرد بیان کرد: در حال حاضر جمع‌آوری زباله‌های قابل بازیافت در شهرکرد به صورت سیار انجام می‌شود که شهروندان می‌توانند با نصب اپلیکیشن “زی پاس” به راحتی محل تحویل پسماندهای بازیافتی را مشخص و به راحتی پسماند را از منزل دور کنند که با این کار به محیط زیست نیز خدمت می‌کنند.

واحدیان ادامه داد: خرد مخزن تفکیک زباله در دستور کار قرار دارد که بلافاصله پس از خرید در ادارات، مدارس، فروشگاه‌های بزرگ و… نصب می‌شوند.

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا