سیاسی

سردار تنگسیری خبر داد: استقرار موشک‌های مجهز به هوش مصنوعی و افزایش سرجنگی پهپادها

سردار تنگسیری خبر داد: استقرار موشک‌های مجهز به هوش مصنوعی و افزایش سرجنگی پهپادها

– اخبار سیاسی –

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری برگزیده های ایران، دریادار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در حاشیه یازدهمین آئین الحاق سامانه‌ها وتجهیزات تخصصی و دفاعی راهبردی به سازمان رزم نیروی دریایی سپاه گفت: با الحاق این تجهیزات تخصصی و دفاعی، نیروی دریایی سپاه با هدایت فرمانده ولایی، رشید، بصیر و شجاع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سرلشکر حسین سلامی و تلاش دانشمندان و مهندسان جوان و متعهد انقلابی توانسته است گام مهم و مؤثری در ارتقای سطح توان رزم دریایی را رقم زند.  

الحاق سامانه‌های جدید موشکی و پهپادی به نیروی دریایی سپاه/ از پهپادهای تهاجمی تا موشک‌های ۱۰۰۰کیلومتری

 

وی افزود: در این مرحله، الحاق تجهیزات، تخصصی و دفاعی موشکی، پهپادی و جنگالی به سازمان رزم نیروی دریایی سپاه انجام شده است.

تنگسیری در بیان ویژگی‌ها و مزیت‌های سامانه‌ها و تجهیزات الحاق شده خاطرنشان کرد: از ویژگی موشکهای جدید کروز و بالستیک افزایش برد، کاهش زمان آماده سازی ،شلیک چرخشی و از پشت موانع، مقابله با جنگ الکترونیک دشمن، تغییر هدف پس از شلیک و بهره‌گیری از فناوری هوش مصنوعی است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه تصریح کرد: در سامانه‌های پهپادی نیز می‌توان به افزایش زمان پرواز، بزرگ و سنگین‌تر شدن سر جنگی، مقابله جنگ الکترونیک دشمن، شلیک به اهداف متحرک، شناسایی دقیق اهداف دریایی، اشاره کرد.

وی در ادامه افزایش برد آشکار سازی، مقابله هدفمند با سامانه‌های دشمن و قابلیت انجام امور و فرایند شناسایی در همه باندها را از دیگرقابلیتهای جدید سامانه‌های افزوده شده جنگ الکترونیک به توان و سازمان دفاعی نیروی دریایی سپاه برشمرد.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا