چهارمحال و بختیاری

تعلل در انتخاب استاندار و تداوم فضای رکود در چهارمحال و بختیاری

احمد شیرانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: از جمله انتقاداتی که به دولت سیزدهم وارد است تعلل در انتصاب استانداران و مدیران ارشد استانی می‌باشد که آسیب‌هایی را در پی دارد.

این فعال سیاسی در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: سیستم مدیریتی کشور و به تبع استان‌ها به واسطه عملکرد نامطلوب دولت یازدهم و دوازدهم دچار رکود و خمودگی جدی شده است و تسری این رکود به دولت جدید باعث ناامیدی مردم خواهد شد، لذا برای جلوگیری از این اتفاق باید در اسرع وقت جای مدیران خسته دولت قبل با مدیران جوان و تحول‌گرا عوض شود.

وی خاطرنشان کرد: استان چهارمحال و بختیاری با توجه به شرایط خاص، چالش‌ها و ظرفیت‌های ویژه نیازمند یک استاندار عدالت‌خواه، تحول‌گرا، بومی و آشنا به استان است که دارای کارنامه و برنامه باشد.

شیرانی تاکید کرد: داشتن برنامه تحولی از جمله مهم‌ترین ویژگی‌ انتصاب استاندار در این استان محروم است که بتوانیم با هدف‌گذاری دقیق و زمان‌بندی مشخص پیشرفت و توسعه استان را شاهد باشیم.

وی خاطرنشان کرد: صرف بومی بودن برای انتصاب استاندار کافی نیست و گزینه بومی باید شناخت عمیق و میدانی از ظرفیت‌ها و چالش‌های استان داشته باشد و برای حل مشکلات راهکار عملیاتی ارائه دهد.

دبیر دفتر دیده‌بان شفافیت و عدالت در چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: امیدواریم این دولت جوان انقلابی بدون در نظر گرفتن تعارفات سیاسی به گزینه‌ای جوان و تحول‌خواه اعتماد کند تا شاهد پیشرفت هرچه زودتر استان و رفع محرومیت آن شویم.

انتهای پیام/۶۸۰۳۳

 


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا